Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Чинники, що впливають на здоров’я | Теоретичний матеріал про чинники, що впливають на здоров'я (соціальні, природні, техногенні, побутові). |
2. | Здоровий спосіб життя. Принципи здорового способу життя | Теоретичний матеріал про здоровий спосіб життя, принципи здорового способу життя, наслідки недотримання здорового способу життя. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Здоровий спосіб життя — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
2. | Принципи ЗСЖ | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати основні принципи здорового способу життя. |
3. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
4. | Які чинники впливають на здоров'я? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати основні чинники, що впливають на здоров'я. |
5. | Визнач чинник і можливість впливу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай кожну ситуацію. Визнач, до якої групи чинників вона належить (побутовий, соціальний, техногенний чи природний), і вкажи, чи може людина на неї вплинути. |
6. | Як зберегти здоров'я: вибери правильну пораду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розглянь ситуацію на малюнку. Обери пораду, яка допоможе покращити самопочуття та зберегти здоров'я. Уважно подумай: лише одна відповідь правильна! |
7. | Що залежить від нас? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти чинників. Вибери ті, на які людина може впливати, або ті, на які вплинути неможливо, залежно від умови завдання. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Причина → наслідок | Інший | середнє | 3Б. | З'єднай пари "причина — наслідок". Зрозумій, до чого може призвести порушення правил здорового способу життя. |
2. | Добери принцип | Інший | важке | 3Б. | За варіантом реалізації вказати принцип ЗСЖ. |
3. | Основні групи чинників впливу | Інший | важке | 2Б. | Увідповіднити основні групи чинників, що впливають на здоров'я. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Аналіз мого способу життя | Інший | важке | 3Б. | Поміркуй над своїм щоденним способом життя. Відповідай на запитання: чи відповідає мій спосіб життя принципам здорового способу життя? Опиши коротко, що ти вже робиш правильно для збереження здоров’я. Напиши, що саме можна покращити, щоб твій спосіб життя став ще здоровішим. |
2. | Моє здоров’я — мій добробут | Інший | важке | 3Б. | Уяви, що ти готуєш презентацію для молодших школярів на тему «Моє здоров’я — мій добробут». Склади 5 коротких порад, які допоможуть дітям зберігати здоров’я у повсякденному житті. Поясни, як це вплине на їхній добробут. |
3. | Розроби свій «День здорового способу життя» | Інший | важке | 3Б. | Опиши розпорядок дня так, щоб у ньому були присутні елементи збалансованого харчування, фізичної активності, відпочинку та гігієни. Поясни, чому твій план допомагає залишатися здоровим і енергійним. |
4. | Чинники впливу на здоров’я: що залежить від нас? | Інший | важке | 3Б. | Які чинники впливають на здоров’я людини і на які з них ми можемо впливати самі? |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Чинники, що впливають на здоров’я. Здоровий спосіб життя» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Чинники, що впливають на здоров’я. Здоровий спосіб життя». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Чинники, що впливають на здоров’я. Здоровий спосіб життя» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Набір вправ з теми «Чинники, що впливають на здоров’я. Здоровий спосіб життя» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Чинники, що впливають на здоров’я. Здоровий спосіб життя» | 00:20:00 | середнє | 21Б. | Набір вправ з теми «Чинники, що впливають на здоров’я. Здоровий спосіб життя» для діагностичної роботи. |