Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Цілі рівняння та їхні види | Базові теоретичні відомості про цілі рівняння, види цілих рівнянь та способи їхнього розв'язання. |
| 2. | Рівняння вищих степенів та їхні розв'язки | Рівняння вищих степенів та медоти знаходження їхніх коренів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначте корінь рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня рівняння |
| 2. | Знайти суму коренів заданих рівнянь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно розвёязати два ірраціональні рівняння і знайти суму їхніх коренів. |
| 3. | Якому інтервалу належить корінь рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти, якому інтервалу належить корінь рівняння. |
| 4. | Скільки розв'язків має рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити скільки розв'язків має рівняння. |
| 5. | Знайди множину розв'язків рівняння з модулем | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайди множину розв'язків рівняння з модулем. |
| 6. | Знайди цілу частину кореня рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайди цілу частину кореня рівняння. |
| 7. | Ціна на морозиво | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Раціональне рівняння з двома змінними. |
| 8. | Знайти значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти значення виразу за заданими умовами. |
| 9. | Встановіть відповідність між рівняннями та кількістю розв'язків | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями та кількістю розв'язків, до кожного рівняння (1-3) доберіть кількість розв'язків (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 10. | Рівняння з двома змінними | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встанови відповідність між рівняннями та залежністю між змінними. Якщо x i y задовольняють співвідношенню (1-3), то y дорівнює (А-Д). |
| 11. | Рівняння з параметром | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між значенням параметра та кількістю розв'язків. До кожного рівняння (1-3) доберіть кількість розв'язків (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 12. | Застосування теореми Вієта | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | За заданим квадратним рівнянням знайти значення виразів. |
| 13. | Рівняння з модулем | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встанови відповідність між рівняннями та множиною їхніх розв'язків. Якщо x i y задовольняють співвідношенню (1-3), то y дорівнює (А-Д). |
| 14. | Модульне рівняння з параметрами | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити кількість розв'язків модульного рівняння з параметром. |
| 15. | Сума коренів модульного рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановити відповіднсть між модульними рівняннями і сумами їхніх коренів. |
| 16. | Рівняння високого степеня | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання на розв'язання шостого степеня методом розкладання на множники. |
| 17. | Біквадратне рівняння | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Біквадратне рівняння. |
| 18. | Знайди найбільший корінь | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайди найбільший корінь рівняння, використавши підстановку. |
| 19. | Використання теореми Вієта | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Використовуючи теорему Вієта знайти коефіцієнти квадратного рівняння і записати квадратне рівняння. |
| 20. | Рівняння на правило пропорції | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | У завданні запропоноване рівняння записане у формі пропорції. |
| 21. | Між якими цілими числами | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Між якими цілими числами розташований корінь рівняння. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Неповне квадратне рівняння | Інший | легке | 1Б. | Розв'язати неповне квадратне рівняння |
| 2. | Встановити відповідність між рівняння та кількістю їхніх розв'язків | Інший | середнє | 3Б. | Встановити відповідність між рівняння та кількістю їхніх розв'язків. |
| 3. | Кубічні рівняння | Інший | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між кубічними рівняннями та їхніми розв'язками. |
| 4. | Знайти значення логарифмічно-ірраціонального виразу | Інший | важке | 1Б. | Знайти значення логарифмічно-ірраціонального виразу. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Цілі рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Цілі рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з темі. |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Цілі рівняння» | 00:45:00 | важке | 13Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із темі |