Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Що таке біорізноманіття? | Представлено теоретичні відомості про те, що таке біорізноманіття. |
| 2. | Вивчення біорізноманіття нашої планети | Представлено теоретичні відомості про те, яким чином вивчається біорізноманіття нашої планети. |
| 3. | Поняття про класифікацію тварин | Представлено теоретичні відомості про класифікацію тварин. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наука про класифікацію і систематизацію організмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву науки, яка вивчає класифікацію та систематизацію організмів. |
| 2. | Вчений, що запропонував систему класифікації живих організмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед запропонованих імен видантних вчених-біологів необхідно обрати ім'я вченого, який вперше запропонував систему класифікації живих організмів. |
| 3. | Укажи таксон класифікації рослин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно указати таксони класифікації рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Подібність класифікації тварин і рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати таксони, що є однаковими у класифікації тварин і рослин. |
| 5. | Біінарна номенклатура наукових назв рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати правильне твердження про принцип складання бінарної номенклатури наукових назв рослин. |
| 6. | Укажи родову назву рослини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати родову назву рослини. |
| 7. | Визначення особливостей молекулярного рівня організації життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості молекулярного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів. |
| 8. | Визначення особливостей клітинного рівня організації життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості клітинного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів. |
| 9. | Визначення особливостей організмового рівня організації життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості організмового рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів. |
| 10. | Особливості популяційно-видового рівня організації життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості популяційно-видового рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів. |
| 11. | Особливості екосистемного рівня організації життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екосистемного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів. |
| 12. | Особливості біосферного рівня організації життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості біосферного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів. |
| 13. | Характеристика генетичного біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику генетичного біорізноманіття, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Характеристика видового біорізноманіття | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику видового біорізноманіття, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Характеристика екосистемного біорізноманіття | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику видового екосистемного, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Розташування таксонів рослинного світу від вищого до нижчого | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно розташувати таксони рослинного світу від вищого до нижчого. |
| 4. | Розташування таксонів тваринного світу від вищого до нижчого | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно розташувати таксони тваринного світу від вищого до нижчого. |
| 5. | Визначення рівня організації життя за характеристикою | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити рівень організації життя на планеті за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
| 6. | Відповідність між характеристикою і рівнем організації біорізноманіття | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і рівнем організації біорізноманіття. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи, що не являється таксоном класифікації рослин | Інший | легке | 1Б. | Необхідно указати, що не являється таксоном класифікації рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Укажи видову назву рослини | Інший | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати видову назву рослини. |
| 3. | Визначення виду біорізноманіття за характеристикою | Інший | важке | 2Б. | Необхідно визначити вид біорізноманіття за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації» | 00:30:00 | середнє | 17Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації». |