Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Місце людини в системі організмів. Біосоціальна сутність людини Представлено теоретичні відомості про місце людини в системі організмів та біосоціальну сутність людини.
2. Ознаки подібності людини і тварин Представлено порівняльну характеристику людини і тварин.
3. Ознаки відмінності людини та людиноподібних мавп Представлено ознаки відмінності людини та людиноподібних мавп.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Клітинний рівень людського організма 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити правильні твердження про клітинний рівень людського організма, обравши із запропонованих варіантів.
2. Правильність тверджень про клітинний рівень людського організма 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про клітинний рівень людського організма, обравши із запропонваних варіантів.
3. Організмовий рівень людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити правильні твердження про організмовий рівень людини, обравши із запропонованих варіантів.
4. Неправильні твердження про організмовий рівень людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити неправильні твердження про організмовий рівень людини, обравши із запропонованих варіантів.
5. Оціни правильність тверджень про біосоціальну сутність людини 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про біосоціальну сутність людини.
6. Правильні твердження про біосоціальну сутність людини 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити правильні твердження про біосоціальну сутність людини, обравши із запропонованих варіантів.
7. Подібність організму людини з організмами хребетних тварин 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини з організмами хребетних тварин.
8. Подібність організму людини із ссавцями 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини із ссавцями.
9. Подібність організму людини з приматами 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини з приматами.
10. Відмінності скелета людини та людиноподібних мавп 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно обрати правильне твердження про відмінності скелетів людини та людиноподібних мавп.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Будова скелета людини та людиноподібних мавп Інший середнє 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про відмінності будови скелета людини та людиноподібних мавп.
2. Характеристика кінцівок людини та людиноподібних мавп Інший середнє 2Б. Необхідно визначити правильну характеристику кінцівок людини та людиноподібних мавп.
3. Відмінності ходи і кінцівок людини та людиноподібних мавп Інший середнє 2Б. Необхідно визначити відмінності ходи і кінцівок людини та людиноподібних мавп, обравши із запропонованих варіантів.
4. Таксони класифікації людини, як біологічного виду Інший середнє 2Б. Із запропонованих варіантів необхідно визначити таксон класифікації людини, як біологічного виду.
5. Класифікація людини, як біологічного виду Інший середнє 4,5Б. Необхідно установити класифікацію людини, як біологічного виду.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Твердження про клітинний рівень людського організма Інший середнє 2Б. Необхідно визначити неправильні твердження про клітинний рівень людського організма, обравши із запропонованих варіантів.
2. Правильність тверджень про організмовий рівень людини Інший середнє 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про організмовий рівень людини, обравши із запропонваних варіантів.
3. Неправильні твердження про біосоціальну сутність людини Інший легке 2Б. Необхідно визначити неправильні твердження про біосоціальну сутність людини, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Біосоціальна сутність людини» 00:45:00 середнє 21Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Біосоціальна сутність людини».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Біосоціальна сутність людини» 00:45:00 середнє 12Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосоціальна сутність людини».
2. Перевірна робота по темі «Біосоціальна сутність людини» 00:45:00 середнє 14Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосоціальна сутність людини».