Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Науки про людину | Представлено характеристику наук, що вивчають людину. |
2. | Показники здоров'я | Представлено теоретичні відомості про показники здоров'я людини. |
3. | Важливість збереження й поліпшення здоров'я людини | Представлено теоретичні відомості про те, чому збереження й поліпшення здоров'я людини неможливе без ґрунтовних знань про її організм. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назва природничої науки про людину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву природничої науки про людину, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Назва суспільної науки про людину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву суспільної науки про людину, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Назва гуманітарної науки про людину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву гуманітарної науки про людину, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Назва практичної природничої науки про людину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву практичної природничої науки про людину, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Характеристика природничої теоретичної науки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеної природничої теоретичної науки, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Визначення назви природничої теоретичної науки за характеристикою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву природничої теоретичної науки про людину за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Характеристика природничої практичної науки про людину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати характеристику природничої практичної науки про людину. |
8. | Визначення назви практичної природничої науки за характеристикою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву прикладної природничої науки про людину за її характеристикою. |
9. | Характеристика здорового стану людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, характеристику здорового стану людини, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Що називається хворобою людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається хворобою людини, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Що називається гомеостазом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що називається гомеостазом, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Причини захворювання людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид причин захворювання людини за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Показники фізичного здоров'я людини | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити характеристику показників фізичного здоров'я людини, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Показники емоційного, інтелектуального та духовного здоров'я людини | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити характеристику показників емоційного, інтелектуального та духовного здоров'я людини, обравши із запропонованих варіантів. |
15. | Показники соціального здоров'я людини | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити характеристику показників соціального здоров'я людини, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відповідність між видом і прикладами причин захворювання людини | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між видом і прикладами причин захворювання людини. |
2. | Відповідність між прикладами і видом причин захворювання людини | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між прикладами і видом причин захворювання людини. |
3. | Відповідність між характеристикою і терміном | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і терміном, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Відповідність між характеристикою і назвою природничої теоретичної науки | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою природничої теоретичної науки. |
5. | Відповідність між характеристикою і назвою природничої практичної науки про людину | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою природничої практичної науки про людину. |
6. | Відповідність між характеристикою і назвою природничої науки | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою природничої науки. |
7. | Відповідність між характеристикою і видом показників здоров'я людини | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і видом показників здоров'я людини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назва природничої теоретичної науки про людину | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву природничої теоретичної науки про людину, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Приклади причин захворювання людини | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приклади причин захворювання людини, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення виду показників здоров'я людини за характеристикою | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити вид показників здоров'я людини за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я» | 00:45:00 | середнє | 20Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Науки, що вивчають людину. Збереження здоров'я людини» | 00:45:00 | середнє | 18Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я». |
2. | Перевірна робота по темі «Науки, що вивчають людину. Збереження здоров'я людини» | 00:45:00 | середнє | 21Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я». |