Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Науки про людину Представлено характеристику наук, що вивчають людину.
2. Показники здоров'я Представлено теоретичні відомості про показники здоров'я людини.
3. Важливість збереження й поліпшення здоров'я людини Представлено теоретичні відомості про те, чому збереження й поліпшення здоров'я людини неможливе без ґрунтовних знань про її організм.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назва природничої науки про людину 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назву природничої науки про людину, обравши із запропонованих варіантів.
2. Назва суспільної науки про людину 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назву суспільної науки про людину, обравши із запропонованих варіантів.
3. Назва гуманітарної науки про людину 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назву гуманітарної науки про людину, обравши із запропонованих варіантів.
4. Назва практичної природничої науки про людину 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назву практичної природничої науки про людину, обравши із запропонованих варіантів.
5. Характеристика природничої теоретичної науки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику зазначеної природничої теоретичної науки, обравши із запропонованих варіантів.
6. Визначення назви природничої теоретичної науки за характеристикою 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити назву природничої теоретичної науки про людину за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
7. Характеристика природничої практичної науки про людину 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати характеристику природничої практичної науки про людину.
8. Визначення назви практичної природничої науки за характеристикою 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити назву прикладної природничої науки про людину за її характеристикою.
9. Характеристика здорового стану людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, характеристику здорового стану людини, обравши із запропонованих варіантів.
10. Що називається хворобою людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, що називається хворобою людини, обравши із запропонованих варіантів.
11. Що називається гомеостазом 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, що називається гомеостазом, обравши із запропонованих варіантів.
12. Причини захворювання людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити вид причин захворювання людини за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
13. Показники фізичного здоров'я людини 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити характеристику показників фізичного здоров'я людини, обравши із запропонованих варіантів.
14. Показники емоційного, інтелектуального та духовного здоров'я людини 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити характеристику показників емоційного, інтелектуального та духовного здоров'я людини, обравши із запропонованих варіантів.
15. Показники соціального здоров'я людини 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити характеристику показників соціального здоров'я людини, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відповідність між видом і прикладами причин захворювання людини Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між видом і прикладами причин захворювання людини.
2. Відповідність між прикладами і видом причин захворювання людини Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між прикладами і видом причин захворювання людини.
3. Відповідність між характеристикою і терміном Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і терміном, обравши із запропонованих варіантів.
4. Відповідність між характеристикою і назвою природничої теоретичної науки Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою природничої теоретичної науки.
5. Відповідність між характеристикою і назвою природничої практичної науки про людину Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою природничої практичної науки про людину.
6. Відповідність між характеристикою і назвою природничої науки Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою природничої науки.
7. Відповідність між характеристикою і видом показників здоров'я людини Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і видом показників здоров'я людини.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назва природничої теоретичної науки про людину Інший легке 1Б. Необхідно визначити назву природничої теоретичної науки про людину, обравши із запропонованих варіантів.
2. Приклади причин захворювання людини Інший середнє 2Б. Необхідно визначити приклади причин захворювання людини, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення виду показників здоров'я людини за характеристикою Інший важке 3Б. Необхідно визначити вид показників здоров'я людини за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я» 00:45:00 середнє 20Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Науки, що вивчають людину. Збереження здоров'я людини» 00:45:00 середнє 18Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я».
2. Перевірна робота по темі «Науки, що вивчають людину. Збереження здоров'я людини» 00:45:00 середнє 21Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Науки, що вивчають людину. Значення знань про людину для збереження її здоров'я».