Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість | Формувати знання учнів про рівноприскорений прямолінійний рух і фізичні величини, що його описують: прискорення та швидкість. |
| 2. | Переміщення. Рівняння координати | Формувати знання учнів про фізичні величини, які описують рівноприскорений рух: переміщення та координату. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Одиниця прискорення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок переводити одиниці вимірювання в СІ. |
| 2. | Основа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Фоормування знань основних одиниць і визначень. |
| 3. | Знайди прискорення | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 4. | Прискорення мотоцикла | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Знайди з рівняння | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 6. | Швидкість руху | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 7. | Час гальмування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 8. | Прискорення тролейбуса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 9. | Гальмівний шлях | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 10. | Параметри руху тіла | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 11. | Рівняння швидкості | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 12. | Знайди координату | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 13. | Знайди швидкість | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 14. | Прискорення автобуса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 15. | Час розгону | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 16. | Переміщення гепарда | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 17. | Знайди шлях | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 18. | Відстань до зупинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 19. | Відстань | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Час руху | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 2. | Початкова швидкість | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 3. | Час руху | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 4. | Прискорення літака | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Початкова швидкість | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 6. | Швидкість літака | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навчиок розв’язувати задачі. |
| 7. | Час до зустрічі | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 8. | Знайди час | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 9. | Прискорення та переміщення мотоцикліста | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Довжина гірки | Інший | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 2. | Модуль прискорення | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 3. | Час відходу поїзда | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 4. | Швидкість через певний час | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
| 5. | Швидкість після гальмування | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух. Переміщення» | 00:00:00 | легке | 5Б. | Закріплення знань з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух. Переміщення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух. Переміщення» | 00:00:00 | середнє | 9Б. | Закріплення знань з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух. Переміщення». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух. Переміщення» | 00:00:00 | важке | 11Б. | Перевірка знань з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух. Переміщення». |