Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Відкриття і дослідження Австралії та Океанії | Відкриття Австралії. Подорожі Л. Торреса, В. Янсзона й А. Тасмана. |
2. | Біографія Джеймса Кука | Опис біографії Джеймса Кука. |
3. | Відкриття Антарктиди | Опис відкриття Антарктиди Ф. Ф. Беллінсгаузеном і М. П. Лазаревим. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди зайву відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань щодо відкривачів та дослідників Австралії. |
2. | Портрети великих мореплавців | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити мореплавця за портретом. |
3. | Плавання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодо плавань здійснених під керівництвом Л. Торреса, В. Янсцзона, А. Тасмана, Дж. Кука, Ф.Беллінсгаузена та М. Лазарєвого. |
4. | Мандрівники та їхні відкриття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, кому з мандрівників, які відкриття належать. |
5. | Дати експедицій | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити відкриття, які були здійснені під час навколосвітніх плавань. |
6. | Дослідження Антарктиди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань щодо відкриття та дослідження Антарктиди. |
7. | Плавання А. Тасмана | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань про плавання здійснених під керівництвом Абеля Тасмана. |
8. | Маршрут подорожі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, маршрут якої подорожі показаний на карті. |
9. | Відкриття п'ятого материка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо першовідкривачів та дослідників Австралії. |
10. | Подорожі Джеймса Кука | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо навколосвітніх подорожей здійснених під керівництвом Джеймсом Куком. |
11. | Подорож Ф. Беллінсгаузена та М. Лазарєва | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити правильні твердження щодо подорожей здійснених під командуванням Ф. Беллінсгаузена та М. Лазарєва. |
12. | Визнач мореплавця | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Закріплення щодо першовідкривачів та дослідників Австралії та Антарктиди. |
13. | Хронологія плавань | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити правильну послідовність здійснення плавань під керівництвом В. Янсцзона, Л. Торреса, А. Тасмана, Дж. Кука, Ф. Беллінсгаузена та М. Лазарєва. |
14. | Першовідкривачі | 1 вид - рецептивний | важке | 4Б. | Співставити дослідників та відкриття, які ними були зроблені. |
15. | Назви кораблів | 1 вид - рецептивний | важке | 3Б. | Встановити відповідність між мораплавцем та назвою корабля, на якому ним було здіснене плавання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відкриття Антарктиди та Австралії | Інший | легке | 1Б. | Визначити дати відкриття Антарктиди та Австралії. |
2. | Чи правильне твердження? | Інший | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодо плавань здійснених під керівництвом Л. Торреса, В. Янсцзона, А. Тасмана, Дж. Кука, Ф.Беллінсгаузена та М. Лазарєвого. |
3. | Визнач першовідкривача | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення щодо першовідкривачів та дослідників Австралії та Антарктиди. |
4. | Хронологія освоєння материків | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильну хронологію відкриття та дослідження материків. |
5. | Капітани кораблів | Інший | важке | 3Б. | Встановити відповідність між назвою корабля та мореплавцем, який здійснив своє плавання на цьому кораблі. |
6. | Відкриття Австралії та Антарктиди | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо особливостей та наслідків подорожей здійснених В. Янсцзоном, Л. Торресом, А. Тасманом, Дж. Куком, Ф. Беллінсгаузеном та М. Лазарєвим. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Відкриття Австралії» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Закріплення знань з теми «Відкриття Австралії». |
2. | Тренування з теми «Відкриття Антарктиди» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Закріплення знань з теми «Відкриття Антарктиди». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Відкриття Австралії» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Закріплення знань з теми «Відкриття Австралії». |
2. | Домашня робота з теми «Відкриття Антарктиди» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Закріплення знань з теми «Відкриття Антарктиди». |
3. | Перевірочна робота з теми «Відкриття південних материків» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Перевірка рівня засвоєння знань з теми «Відкриття південних материківі». |