Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Давні картографічні твори | Поняття «топографія», «картографія». Давні картографічні твори. |
2. | Способи зображення Землі | Поняття «аерофотознімок», «космічний знімок», «план місцевості», «топографічна карта», «географічна карта», «глобус». |
3. | Земна поверхня на малюнку, фотознімку та аерофотознімку | Переваги та недоліки зображення земної поверхні на малюнках, фотознімках та аерофотознімках. |
4. | Глобус | Історія створення глобуса. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поняття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення понять «глобус», «аерофотознімок», «космічний знімок», «топографічна карта», «географічна карта», «план місцевості». |
2. | Головне про способи зображення Землі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити чи правильним є твердження щодо способів зображення земної поверхні за допомогою малюнку, фотознімку, аерофотознімку, космічного знімку, глобуса. |
3. | Зображення Землі на площині | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити основні способи зображення земної поверхні на площині. |
4. | Впізнай спосіб зображення поверхні Землі | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Визначити чи правильний спосіб зображення земної поверхні? |
5. | Перші глобуси | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо історії створення глобуса. |
6. | Ознаки глобуса | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо ознак глобуса. |
7. | Малюнок та фотознімок | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо зображення земної поверхні на малюнках та фотознімках. |
8. | Глобус Бехайма | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо, який був створений Мартіном Бехаймом. |
9. | Встанови відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Установити відповідність між способом зображення земної поверхні та його характеристикою. |
10. | Зародження картографії | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо способів орієнтування на місцевості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зображення поверхні Землі | Інший | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодозображення земної поверхні на плані місцевості, топографічній карті, географічній карті та глобусі. |
2. | Аерофотознімок | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення знань щодо зображення земної поверхні на аерофотознімку. |
3. | Переваги та недоліки | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо способів зображення земної поверхні на площині. |
4. | Зображення земної поверхні | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо способів зображення земної поверхні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Способи зображення земної поверхні» | 00:30:00 | середнє | 7Б. | Закріплення знань з теми «Способи зображення земної поверхні». |
2. | Тренування з теми «Зображення земної поверхні на площині» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Закріплення знань з теми «Зображення земної поверхні на площині». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Способи зображення земної поверхні» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Закріплення знань з теми «Способи зображення земної поверхні». |
2. | Перевірочна робота з теми «Способи зображення земної поверхні» | 00:30:00 | середнє | 6Б. | Перевірка рівня засвоєння знань з теми «Способи зображення земної поверхні». |