Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Чисті речовини | Знати і вміти розрізняти такі поняття, як: тіло, речовина, молекулярні і немолекулярні речовини, чиста речовина. |
2. | Однорідні суміші | Знати загальну характеристику однорідних сумішей, їх розподіл на газоподібні, рідкі та тверді розчини, вміти наводити приклади. |
3. | Неоднорідні суміши | Знати і вміти розрізняти такі поняття як: неоднорідні суміші, піни, аерозолі, тумани, емульсії, пемза, пінопласт, дим, грунт, суспензії; вміти наводити приклади. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви чистих речовин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно указати чисту речовину. |
2. | Назви сумішей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей. |
3. | Визнач неоднорідні суміші | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знати і вміти використовувати поняття «неоднорідні суміші» речовин. |
4. | Обери однорідні суміші | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знати і вміти використовувати поняття «однорідні суміші» речовин. |
5. | Судження про чисті речовини і суміші | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Вміти аналізувати поняття «чисті речовини», «однорідні суміші», і «неоднорідні суміші» на практичних прикладах, вибудовуючи логічні ланцюжки. |
6. | Логічні ланцюжки | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Уміння аналізувати і добре розбиратися в поняттях «чисті речовини», «однорідні суміші», «неоднорідні суміші» речовин. Hа основі логічного аналізу правильно продовжити смисловий ряд. |
7. | Обери назви сумішей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «чиста речовина» і «суміш речовин». |
8. | Обери назви чистих речовин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви чистих речовин. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «речовина» і «суміш речовин». |
9. | Укажи назви сумішей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «речовина» і «суміш речовин». |
10. | Укажи назви чистих речовин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви чистих речовин. Вдосконалюється вміння використовувати поняття «речовина» і «суміш речовин». |
11. | Склад повітря | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно обрати речовини, які можуть входити до складу повітря. |
12. | Склад крові | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно обрати складові частини крові. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чисті речовини і суміші | Інший | важке | 2Б. | Уміння аналізувати запропоновані питання і вільно орієнтуватися в поняттях «чиста речовина», «однорідна суміш» і «неоднорідна суміш». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Чисті речовини і суміші» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Перевірити знання учнів з теми «Чисті речовини і суміші». Вміти розрізняти поняття «чиста речовина», «неоднорідна суміш речовин». Вміти вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Чисті речовини і суміші» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірити знання учнів з теми «Чисті речовини і суміші». Навчити вільно орієнтуватися в поняттях «суміші речовин» і «однорідні суміші речовин», вміти на практиці застосовувати знання, виконуючи тести і вибудовуючи логічні ланцюжки. |
2. | Перевірна робота з теми «Чисті речовини і суміші» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Перевірити знання учнів з теми «Чисті речовини і суміші». Вміти розрізняти поняття «чиста речовина», «неоднорідна суміш речовин». Вміти вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою. |