Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Введення і виведення даних. Поле | Властивості і методи класу Entry. |
2. | Проєкти з уведенням даних і виведенням результатів | Створення обробників подій для поля. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Призначення компонентів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання призначення компонентів. |
2. | Властивості поля | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання понять теми. |
3. | Синтаксис створення поля Entry | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання понять теми. |
4. | Методи Entry | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання призначення методів Entry. |
5. | Визнач результат виконання команд | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розуміння семантики команд. |
6. | Як позначено фрагменти коду? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застосування знань. |
7. | Які значення надані властивостям поля? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застосування знань. |
8. | Створення та налаштування віджета Entry | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Застосування знань. |
9. | Практичне використання методів Entry | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застосування знань. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як згенеровано вікно? | Інший | важке | 3Б. | Застосування понять. |
2. | Як увести значення? | Інший | важке | 2Б. | Застосування знань. |
3. | Віднови код | Інший | важке | 3Б. | Застосування знань. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Які властивості має поле? | Інший | середнє | 2Б. | Застосування знань. |
2. | Знайди зайву назву | Інший | важке | 3Б. | Застосування знань. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення знань з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». |
2. | Тренування №2 з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». | 00:20:00 | важке | 13Б. | Удосконалення знань з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». | 00:25:00 | важке | 22Б. | Закріплення знань з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». |
2. | Перевірочна робота з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». | 00:25:00 | важке | 21Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Організація діалогу в програмах з графічним інтерфейсом». |