Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Створення ліній і фігур у Tux Paint | Опис основних інструментів для створення фігур і ліній у Tux Paint. |
| 2. | Створення ліній і фігур у Paint | Створення фігур і ліній у Paint. |
| 3. | Геометрична модель. Кольорова гама малюнка | Поняття про використання геометричних фігур. Добір кольорової гами малюнка. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери назву фігури | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити назву намальованої фігури у графічному редакторі Paint. |
| 2. | Кольорова гама малюнка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити чи правильно підібрана кольорова гама малюнка. |
| 3. | Вибери необхідну геометричну модель | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати серед геометричних моделей ту, яка вказана у питанні. |
| 4. | Вибери необхідну частину графічної моделі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У завданні представлена геометрична модель. |
| 5. | Вкажи назву геометричної моделі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У завданні геометрична модель істоти/предмета/людини потрібно вибрати її назву. |
| 6. | Вибери фігури | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати фігури, з яких складається малюнок. |
| 7. | Порахуй кількість ліній | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Записати кількість ліній, які утворюють фігуру. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери загублену фігуру | Інший | середнє | 2Б. | Логічні ряди з фігурами, визначити ту, якої не вистачає. |
| 2. | Визнач істинність чи хибність твердження | Інший | середнє | 2Б. | На малюнку зображені деякі фігури та наведене твердження про них, протрібно визначити істинне воно чи хибне. |
| 3. | Розташуй фігури | Інший | важке | 3Б. | Розташувати фігури за принципом судоку. |
| 4. | Фігури у Tux Paint | Інший | важке | 3Б. | Закріплення властивостей інструмента Фігури у Tux Paint. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Геометричні моделі об’єктів. Інструменти малювання ліній, фігур» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Закріплення та вдосконалення знань з теми «Геометричні моделі об’єктів. Інструменти малювання ліній, фігур. Добір кольорової гами малюнка» |
| 2. | Тренування №2 з теми «Геометричні моделі об’єктів. Інструменти малювання ліній, фігур» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Закріплення та вдосконалення знань з теми «Геометричні моделі об’єктів. Інструменти малювання ліній, фігур. Добір кольорової гами малюнка» |