Разом із Робіком продовжуємо вивчати Скретч!
Ти можеш самостійно спланувати побудову алгоритму для створення зображень середовищі Скретч.
Для цього потрібно виконати такі кроки.
- Придумати модель майбутнього зображення.
- Скласти план побудови.
- Дібрати потрібні команди.
- Визначити, які значення моделі слід змінити за допомогою вибраних команд: кількість кроків у переміщенні, кути, колір і розмір олівця.
- Скласти алгоритм.
- Запустити алгоритм на виконання.
- Перевірити, чи відповідає результат задуманому.
Складений алгоритм у середовищі Скретч можна зберегти. При цьому зберігається також і вигляд виконавця алгоритму. Тому збережене називають ще словом проєкт.
Щоб зберегти проєкт на власному комп’ютері, обирають вказівку Вивантажити на ваш комп’ютер.
![Screenshot_94.png](https://resources.cdn.miyklas.com.ua/49d0b6ec-de29-49f8-87bf-34abdaaa8aea/Screenshot94png.png)
Отримаємо проєкт із назвою
![Screenshot_31.png](https://resources.cdn.miyklas.com.ua/e7f740f5-29fd-485e-a180-a441c61c0a74/Screenshot31png.png)
Зверни увагу, що до назви проєкту додано крапку та літери sb3. Так комп’ютер розрізняє, у якому середовищі створено проєкт. Їх видаляти не потрібно.
Джерела:
«Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.