Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Що таке алгоритм? | Теоретичні відомості про поняття алгоритму. | 
| 2. | Способи подання алгоритму | Теоретичні відомості про способи подання алгоритму. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Команда | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення речень, у яких є команда. | 
| 2. | Виконавці | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | З'єднання речень, у яких є команда з виконавцем. | 
| 3. | Правильне чи неправильне | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Обрати правильне чи неправильне судження. | 
| 4. | Подання алгоритмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення способів подання алгоритмів. | 
| 5. | Способи подання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення способів подання алгоритмів. | 
| 6. | Алгоритм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення. | 
| 7. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Складання алгоритму | Інший | важке | 4Б. | Визначення послідовності команд. | 
| 2. | Алгоритм для робота | Інший | важке | 4Б. | Створення алгоритму дій для робота. | 
| 3. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Команда для робота | Інший | легке | 1Б. | Визначення речень, у яких є команда. | 
| 2. | Невиконанні команди | Інший | легке | 1Б. | З'єднання речень, у яких є команда з виконавцем. | 
| 3. | Загублені частини | Інший | середнє | 3Б. | Скласти речення. | 
| 4. | Як краще? | Інший | важке | 4Б. | Оперування основними поняттями теми. | 
| 5. | Домашня робота | Інший | важке | 4Б. | Скласти та записати алгоритм виконання домашньої роботи. | 
| 6. | Комп'ютер | Інший | важке | 4Б. | Записати можливі способи подання алгоритму для комп'ютера. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму». | 
| 2. | Тренування №2 з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму» | 00:25:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму». | 
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму» | 00:25:00 | важке | 11Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму». | 
| 3. | Діагностична робота з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Діагностика знань та навичок з теми «Алгоритми. Способи подання алгоритму». | 
