Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Виконавці та команди для виконання | Теоретичні відомості про команду та виконавця. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Слово-команда | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Слова-команди. Питання по теорії. |
| 2. | Подання команди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Способи подання команди. |
| 3. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення. |
| 4. | Виконавець команди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на вибір виконавця команди. |
| 5. | Загублені частини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення. |
| 6. | Порушник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між терміном та фото. |
| 7. | Командна робота | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між терміном та фото. |
| 8. | Що не є командою? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення слів, які не є командами. Питання по теорії. |
| 9. | Логічна задачка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
| 10. | Логічна задачка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відповідність між виконавцем та командою | Інший | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між виконавцем та командою. |
| 2. | Наведи порядок | Інший | середнє | 2Б. | Розшифрувати на записати назву пристрою. |
| 3. | Правильне чи неправильне? | Інший | важке | 3Б. | Оперування основними поняттями теми. |
| 4. | Алгоритм виконання команди | Інший | важке | 3Б. | Аналіз речень; створення алгоритму виконання команди |
| 5. | Логічна задачка №3 | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Гра | Інший | легке | 1Б. | Вмконавці та середовища виконання. |
| 2. | Слово-команда | Інший | легке | 1Б. | Вмконавці та середовища виконання. |
| 3. | Команда для робота | Інший | легке | 1Б. | Вибір засобу подання команди для виконавця. |
| 4. | Доречні команди | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати доречні команди для запропонованого середовища. |
| 5. | Середовище для виконавця | Інший | важке | 4Б. | Вибрати доречне середовище для віиконавіця. |
| 6. | Прогулянка | Інший | важке | 4Б. | Вибрати доречних віиконавців для запропонованого середовища. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Команди і виконавці» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Команди і виконавці». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Команди і виконавці» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Команди і виконавці». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Команди і виконавці» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Команди і виконавці». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Команди і виконавці» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Команди і виконавці». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Команди і виконавці» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Команди і виконавці». |
| 3. | Діагностична робота з теми «Команди і виконавці» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Діагностика знань та навичок з теми «Команди і виконавці». |