Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Складові об'єктів. Дії з об'єктами | Теоретичні відомості про складові об'єктів. Дії з об'єктами. | 
| 2. | Які об’єкти містить діаграма? | Теоретичні відомості про діаграму, складові частини, алгоритми створення. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. | 
| 2. | Дії у комп'ютерному середовищі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати дії, які можна виконувати у комп'ютерному середовищі з об’єктами-файлами та папками. | 
| 3. | Частини діаграми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Назвати складові частини діаграми. | 
| 4. | Вибери об'єкт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати об'єкт, який складається із запропонованих складових. | 
| 5. | Спільні дії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибери об'єкти, з якими можна виконувати вказані дії. | 
| 6. | Змінюємо властивості складових об'єкта | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, значення якої частини змінили та як саме. | 
| 7. | Логічне завдання №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення. | 
| 8. | Логічне завдання №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Виконуємо дії за допомогою об'єктів | Інший | середнє | 2Б. | Виначити дії, які можна виконувати за допомогою об'єктів. | 
| 2. | Алгоритм виконання вказівки | Інший | середнє | 3Б. | Зібрати алгоритм виконання первної вказівки. | 
| 3. | Визначаємо складові об'єкта | Інший | важке | 3Б. | Вибрати частини, з яких складається об'єкт. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Встанови правильну послідовність | Інший | середнє | 2,5Б. | Відновити послідовність частин речення. | 
| 2. | Дії з об'єктами | Інший | середнє | 2Б. | Вказати дії, які можна виконувати з певним об'єктом у деякому середовищі. | 
| 3. | Назва діаграми | Інший | середнє | 3Б. | Визначити назву діаграми. | 
| 4. | Будуємо діаграму | Інший | важке | 5Б. | Збудувати діграму на сайті побудови діаграм https://www.onlinecharts.com.ua/. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Дії з об'єктами» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Дії з об'єктами». | 
| 2. | Тренування №2 з теми «Дії з об'єктами» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Дії з об'єктами». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Дії з об'єктами» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Дії з об'єктами». | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Дії з об'єктами» | 00:45:00 | важке | 15,5Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Дії з об'єктами» на практиці. |