Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Форматування | Огляд інструментів для зміни властивостей текстових об'єктів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач властивість | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити властивість, які встановили для текстових об'єктів. |
| 2. | Вкажи назву значка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати назву зображеного значка. |
| 3. | Яке це накреслення шрифту? | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Указати, яке накреснення шрифту використане (курсив/жирний). |
| 4. | Віднови речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Відновити слова у реченні. |
| 5. | Розташуй шрифт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Розташувати шрифт від більшого до меншого, від меншого до більшого. |
| 6. | Вибери властивості, які змінили | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Указати, які зміни внесли у текст. |
| 7. | Завдання на логіку №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення та уваги. |
| 8. | Завдання на логіку №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення та вдосконалення навичок усної лічби. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вирівнювання тексту | Інший | середнє | 2Б. | Визначити, яке вирівнювання використали. |
| 2. | Якої помилки форматування допустили? | Інший | середнє | 2Б. | Визначити помилку, якої допустили під час виконання завдання. |
| 3. | Вкажи вид шрифту | Інший | важке | 3Б. | Вказати вид шрифту, який встановили в процесі форматування тексту. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Збери речення | Інший | важке | 2,5Б. | Відновити порядок частин у реченні. Закріплення теоретичного матеріалу. |
| 2. | Форматування тексту | Інший | важке | 3Б. | Вдосконалення навичок форматування тексту. |
| 3. | Запиши помилки | Інший | важке | 3Б. | Визначити помилки, які допустили під час форматування. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців» | 00:20:00 | легке | 8,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців» | 00:35:00 | важке | 14,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців» | 00:35:00 | середнє | 10,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців». |
| 2. | Діагностична робота з теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців» | 00:40:00 | середнє | 13Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Форматування, копіювання, переміщення текстів та абзаців» на практиці. |