Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Порівняння натуральних чисел | У теорії розглядаються основні поняття: нерівність, подвійна нерівність, порівняння натуральних чисел за допомогою координатного променя; порівняння багатоцифрових чисел. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Найбільше іменоване число | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Порівняння іменованих чисел. |
| 2. | Порівняйте числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати натуральні числа. |
| 3. | Порівняння натуральних чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порівнятинатуральні числа. |
| 4. | Яке число знаходиться правіше | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння за допомогою числового променя порівнювати числа. |
| 5. | Яке число знаходиться лівіше | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати натуральні числа за допомогою координатного променя. |
| 6. | Цифра, яка записана в розряді десятків класу тисяч числа | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати цифру, яку треба записати в розряді десятків класу тисяч даного числа. |
| 7. | Набільше іменоване число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порівняння іменованих чисел. |
| 8. | Найбільше можливе число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на визначення найбільш можлмвого числа. |
| 9. | Яке число в натуральному ряді передує числу | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Формувати вміння пояснювати яке число в натуральному ряді передує даному числу. |
| 10. | Сусідні числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вказувати сусідні числа. |
| 11. | Порівняння іменованих величин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівати іменовані величини. |
| 12. | Порівняй результати дій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати відповіді двох виразів. Треба виконати математичні дії (додавання або віднімання), а потім порівняти відповіді. |
| 13. | Додати цифру | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння та навичок застосовувати поняття «подвійна нерівність». Також завдання перевіряє знання позицій цифр у числі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Подвійна нерівність | Інший | важке | 3Б. | Найпростіші подвійні нерівності. |
| 2. | Порівняння чисел із невідомими розрядами | Інший | важке | 3Б. | Порівняння натуральних чисел з невідомими розрядами |
| 3. | Подвійна нерівність | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння та навички на зрозуміння поняття «подвійна нерівність», аналізувати нерівність та знаходити правильні відповіді. |
| 4. | Порівняння іменованих величин | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння порівнювати іменовані величини. |
| 5. | Порівняння іменованих величин | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння порівнювати іменовані величини (маса). |
| 6. | Скільки чисел стоїть у натуральному ряду між числами | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння рахуватикількість чисел у натуральному ряду між двома числами. |
| 7. | Порівняй вирази | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння порівнювати відповіді виразів виконав математичні дії: додавання та добуток. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Порівняння двозначних чисел | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь та навиків при розв'язанні вправ на застосуванняі подвійної нерівності. |
| 2. | Запиши всі значення x, при яких нерівність буде правильною | Інший | середнє | 2Б. | Формування вмінь знаходити правильну нерівність. |
| 3. | Записати цифрами число | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння записувати число цифрами, задане словами. |
| 4. | Розташуй числа у порядку зменшення | Інший | середнє | 2Б. | Формування вмінь аналізувати ряд натуральних чисел та розташувати їх у порядку зменшення. |
| 5. | Розташуй числа у порядку зростання | Інший | середнє | 2Б. | Формування вмінь аналізувати ряд чисел та розташувати їх у порядку зростання. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Порівняння натуральних чисел» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Cистематизація та узагальнення вивченого з теми, закріплення основних понять. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Порівняння натуральних чисел» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Домашня робота — це самостійна робота учня, в якій закріплюються знання з основних понять теми. Розвивається уміння мислити самостійно, приймати рішення. |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Порівняння натуральних чисел» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань із даної теми, для подальшої корекції знань. |