Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття дільника натурального числа | Базові відомості по темі "Дльник натурального числа" |
| 2. | Кратне натурального числа | Базові відомості по темі "Кратне натурального числа" |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правильно чи ні? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Чи є число а дільником заданого. |
| 2. | Дільники числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти дільники числа |
| 3. | Скільки дільників? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти, скільки дільників має задане число. |
| 4. | Пара дільників | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти пару дільників числа |
| 5. | Кратне чи ні? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Чи є число кратним для заданого |
| 6. | Кратні числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти числа кратні заданому |
| 7. | Дільники і кратне | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти кратне, знаючи пару дільників |
| 8. | Послідовність дільників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на правило пар дільників числа |
| 9. | Розв'яжи рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Рівняння на добуток пари дільників. |
| 10. | Закінчи ряд | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на правило пар дільників числа |
| 11. | Три найменші числа | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Знайти три найменші дільника заданих чисел |
| 12. | Послідовність кратних | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити послідовність, що є кратними заданого числа |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розв'яжи рівняння і знайди кратне | Інший | середнє | 2Б. | Рівняння на добуток пари дільників. |
| 2. | Знади закономірність і доповни ряд | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити ряд кратних |
| 3. | Дільник на проміжку | Інший | важке | 3Б. | Знайти діьник на проміжку |
| 4. | Кратне заданому числу на проміжку | Інший | важке | 3Б. | Знайти кратне заданому числу на проміжку |
| 5. | Скільки ягід? | Інший | важке | 3Б. | Текстова задача на властивості ділення |
| 6. | Святкові набори | Інший | важке | 3Б. | Завдання на застосування властивості пар дільників |
| 7. | Найменше чотирицифрове число | Інший | важке | 3Б. | Найменше чотирицифрове кратне |
| 8. | Найменша кількість | Інший | важке | 3Б. | Завдання на використання властивостей дільника і кратного |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Скільки кратних? | Інший | середнє | 2Б. | Знайти скільки краних даного числа відповідає умові задачі. |
| 2. | Закінчи ряд | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на правило пар дільників числа |
| 3. | Скільки ігор | Інший | важке | 3Б. | Задача на використання властивостей дільників. |
| 4. | Скільки кроликів | Інший | важке | 2Б. | Задача на використання властивостей дільників і кратних |
| 5. | Скільки тренувань | Інший | важке | 3Б. | Розв'язати задачу використовуючи поняття дільника числа |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Дільники та кратні натурального числа» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Тренування спонукає до закріплення знань із цієї теми. |
Тести (Мій+)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Дільники та кратні натурального числа» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Тренування спонукає до закріплення знань із цієї теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Дільники та кратні натурального числа» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Завдання роботи дозволяють відкорегувати знання з теми. |
| 2. | Доманшя робота з теми «Дільники та кратні натурального числа» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання роботи дозволяють відкорегувати знання з теми. |
| 3. | Перевірочна робота з теми | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із цієї теми. |