Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Розв'язання рівнянь | Описуються дії, які потрібно виконувати, розв'язуючи рівняння. Наводяться конкретні приклади. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери правильний варіант відповіді | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно розв'язати рівняння вигляду ах=Ь, а потім вибрати правильний варіант відповіді. | 
| 2. | Чи є коренем рівняння дане число? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно перевірити правильність рівності при підстановці числа замість букви. | 
| 3. | Розв'язання рівняння з перенесенням доданків | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Під час розв'язання рівняння необхідно перенести доданки з однієї частини рівняння в іншу, звести подібні доданки та визначити невідоме, поділивши обидві частини рівняння на коефіцієнт при невідомому. | 
| 4. | Розв'язання рівняння з розкриттям дужок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розв'язання рівняння з розкриттям дужок, застосування розподільного закону множення. | 
| 5. | Розв'язання рівняння (цілі коефіцієнти) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Під час розв'язання рівняння потрібно застосувати правила перенесення доданків із однієї частини рівняння в іншу, а також додати подібні доданки. | 
| 6. | Розв'язання рівняння (коефіцієнти — десяткові дроби) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Під час розв'язання рівняння потрібно застосувати правила перенесення доданків із однієї частини рівняння в іншу, а також додати подібні доданки, тобто звести до вигляду ах=Ь, де коефіцієнти — десяткові дроби. | 
| 7. | Визначення кореня рівняння з дробовими коефіцієнтами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно перенести доданки з однієї частини рівняння в іншу, а також додати подібні доданки, тобто звести до вигляду ах=Ь (коефіцієнти — дробові числа). | 
| 8. | Пошук кореня рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Застовування перетворень під час розв'язування рівнянь. | 
| 9. | Розв'язування рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застовування перетворень під час розв'язування рівнянь. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розв'язання рівняння, що містить дроби з різними знаменниками | Інший | важке | 4Б. | Потрібно розв'язати рівняння, яке містить дроби з різними знаменниками. | 
| 2. | Розв'язання рівняння | Інший | важке | 3Б. | Потрібно розв'язати рівняння, використовуючи основну властивість пропорції. | 
| 3. | Обчислення значення виразу | Інший | важке | 3Б. | Потрібно довести, що за будь-якого значення букви вираз завжди дорівнюватиме конкретному числу, а також визначити це число. | 
| 4. | Розв'язування рівняння (дужки) | Інший | важке | 3Б. | Застовування перетворень під час розв'язування рівнянь. | 
| 5. | Розв'язування рівняння (добуток) | Інший | важке | 3Б. | Застовування перетворень під час розв'язування рівнянь. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери корінь рівняння | Інший | легке | 1Б. | Потрібно розв'язати рівняння вигляду ах=Ь, а потім вибрати корінь цього рівняння із запропонованих варіантів. | 
| 2. | Визнач корінь рівняння | Інший | середнє | 2Б. | Під час розв'язання рівняння потрібно застосувати правила перенесення доданків із однієї частини рівняння в іншу, а також додати подібні доданки, тобто звести рівняння до вигляду ах=Ь. Потім визначити корінь рівняння. | 
| 3. | Визнач число, яке є коренем рівняння | Інший | легке | 1Б. | Потрібно перевірити правильність рівності при підстановці числа замість букви. | 
| 4. | Розв'яжи рівняння з дробовими коефіцієнтами | Інший | середнє | 2Б. | Потрібно використати перенесення доданків із однієї частини рівняння в іншу, додати подібні доданки, тобто звести рівняння до вигляду ах=Ь (коефіцієнти — дробові числа). | 
| 5. | Розв'язання рівняння (зведення до тотожності) | Інший | важке | 3Б. | Під час розв'язання рівняння виходить тотожність, тобто розв'язком буде будь-яке значення букви. Хід розв'язання перевіряє вчитель. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Розв'язання рівнянь» | 00:10:00 | легке | 3Б. | Пропонуються завдання, в яких потрібно визначити правильність рівності при підстановці числа замість букви; розв'язати рівняння, зводячи його до вигляду ax=b; розв'язати рівняння вигляду ax=b. | 
| 2. | Тренування з теми "Рівняння. Основні властивості рівнянь" | 00:40:00 | важке | 12Б. | Відпрацювання навичок з теми. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Розв'язання рівнянь» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Пропонується вибрати корінь рівняння вигляду ax=b із запропонованих варіантів. Під час розв'язання рівнянь застосувати правила перенесення доданків із однієї частини рівняння в іншу, а також додати подібні доданки (звести рівняння до вигляду ax=b, де коефіцієнти — як цілі, так і дробові числа). Також пропонується розв'язати рівняння, розкриваючи дужки й застосовуючи розподільний закон множення. | 
| 2. | Перевірна робота з теми «Розв'язання рівнянь» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Потрібно відповісти на запитання, чи є запропоноване число коренем рівняння. Під час розв'язання рівняння застосувати правила перенесення доданків із однієї частини рівняння в іншу, а також додати подібні доданки (звести рівняння до вигляду ax=b, де коефіцієнти — як цілі, так і дробові числа). Також пропонується розв'язати рівняння, під час спрощення якого виходить тотожність, тобто розв'язком є будь-яке значення букви. Хід розв'язання перевіряє вчитель. | 
