Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Доба. Частини доби | Учні знайомляться з такою одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятим поділом на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч. | 
| 2. | Які бувають годинники? | Учні знайомляться з різними видами годинників та їх виглядом і призначенням. | 
| 3. | Годинник — прилад для вимірювання часу | Учні знайомляться циферблатом годинника, вчаться розрізняти одиниці вимірювання часу: хвилину, годину. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Частини доби | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Учні вчаться визначати частини доби та щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин. | 
| 2. | «Що за чим?» | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учня закріплюють поняття «доба» та її загальноприйнятий поділ на чотири частини: ранок, день, вечір, ніч. | 
| 3. | Гра «ТАК-НІ» | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні закріплюють поняття «доба», « година», «тиждень», дають відповідь на питання: істинне чи хибне твердження. | 
| 4. | Що сталося раніше? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться визначати частини доби, та щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин. Слід визначити, яка подія (розпорядок дня) відбулася раніше. | 
| 5. | Вибери годинник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні визначають час, вибирають потрібний годинник. | 
| 6. | Визнач час за годинником | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться правильно визначати час за годинником в першій і другій половині доби. | 
| 7. | Встав число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні визначають час доби за зразком, замінюючи одиниці вимірювання часу другої половини доби на першу. | 
| 8. | Задача про екскурсію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми чисел, встановлють час закінчення екскурсії. | 
| 9. | Задача про сад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка, встановлюють час події. | 
| 10. | На вулиці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми, визначають спільний час прогулянки. | 
| 11. | Укажи час | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Учні встановлюють час, якщо відомо, скільки годин залишилось до кінця доби. | 
| 12. | Задача про бджілку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого першого доданка, встановлюють час початку події. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | На гостинах | Інший | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми, повторюють поняття: тиждень, день. | 
| 2. | День, година, хвилина | Інший | середнє | 3Б. | Учні переводять одні одиниці часу в інші, закріплюють такі одиниці часу як доба, година, тиждень. | 
| 3. | Порівняй | Інший | середнє | 2Б. | Учні порівнюють між собою іменовані числа, виражені в одиницях часу. | 
| 4. | Обчисли | Інший | важке | 4Б. | Учні виконують обчислення на додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу. | 
| 5. | Час прибуття автобуса | Інший | важке | 1Б. | Учні знаходять час прибуття автобуса на станцію, знаючи час відправлення та час руху автобуса. | 
| 6. | Хто з дітей помилився? | Інший | важке | 3Б. | Аналізуючи умову логічної задачі, розставляємо по порядку слова позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра. І знаходимо, хто з дітей помилився в днях тижня. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Доба. Частини доби» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Учні закріплюють поняття: ранок, день, вечір, ніч та відповідні дії людей у цей період часу. | 
| 2. | Тренування з теми «Година — одиниця вимірювання часу» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Учні закріплюють уміння визначати час у годиннику по циферблату та розрізняти одиниці виміру часу: хвилину, годину. | 
| 3. | Тренування з теми «Розв'язування задач з одиницями часу» | 00:40:00 | важке | 12Б. | Учні розв'язують задачі на встановлення початку, тривалості та закінчення події, які включають задачі на знаходження суми, остачі, невідомого доданка. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Діагностична робота з теми «Одиниці вимірювання часу: доба, година, хвилина» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Учні закріплюють навички визначення часу на циферблаті годинника та знаходження проміжків часу тривалості події, встановлення початку та кінця дії, уміння порівнювати, додавати та віднімати іменовані числа, виражені в одиниях часу. |