Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Гриби. Міцелій. Гіфи | Теоретична інформація про гриби та їх особливості. |
| 2. | Шапинкові гриби | Теоретична інформація про шапинкові гриби. |
| 3. | Цвілеві гриби | Теоретична інформація про цвілеві гриби. |
| 4. | Значення грибів | Теоретична інформація про значення грибів для людини та природи. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви грибів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що позначає назву гриба. |
| 2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 3. | Шапинкові чи цвілеві гриби? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Пригадай інформацію про шапинкові та цвілеві гриби. Поміркуй, яка між ними різниця. |
| 4. | Вибір грибів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Визначити вид грибів за назвою. |
| 5. | Яка частина гриба? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Пригадати будову шапинкового гриба та визначити, яка його частина позначена на фото. |
| 6. | Правдиве та неправдиве судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які твердження про особливості грибів та їх будови є правдивими. |
| 7. | Неправильний варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати неправдиву інформацію про значення грибів для живого світу. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що на фото? | Інший | важке | 2Б. | Визначити, який гриб зображено на фото. |
| 2. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Рольова гра | Інший | важке | 5Б. | Змоделювати життя та особливості гриба. Поміркувати про роль грибів у живій природі. |
| 2. | Модель або схема | Інший | важке | 5Б. | Створити модель або схему цвілевого гриба. |
| 3. | Малюнок | Інший | важке | 5Б. | Намалювати гриб та підписати складники його будови. |
| 4. | Вчимося розрізняти гриби | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку запам'ятати кілька назв та особливостей зовнішнього вигляду їстівних та неїстівних грибів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Гриби: їх види, особливості будови та поширення» | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
| 2. | Тренування №2 з теми «Гриби: їх види, особливості будови та поширення» | 01:00:00 | середнє | 16Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Гриби: їх види, особливості будови та поширення» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Гриби: їх види, особливості будови та поширення» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для перевірки знань. |