Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Біологічні ритми та їх види | Теоретична інформація про біологічні ритми та їх види. |
2. | Фотоперіодизм та біологічний годинник | Теоретична інформація про фотоперіодизм та його види. |
3. | Біологічний годинник та значення біоритмів | Теоретична інформація про значення біоритмів та біологічний годинник. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Біологічні ритми — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
2. | Що ти знаєш про фотоперіодизм? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити, які твердження про фотоперіодизм правильні. |
3. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
4. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
5. | Основні поняття теми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Співвідносити три поняття — фотоперіодизм, біоритми та біологічний годинник. |
6. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про біологічний годинник живих істот. |
7. | Визнач, що перед тобою: правдива інформація чи вигадка (дезінформація) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитати твердження та визначити його правдивість. |
8. | Тест | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити, які твердження щодо біоритмів правдиві. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перевірка розуміння теми | Інший | важке | 3Б. | Прочитати твердження і вибрати ті, що правдиво відображають факти з теми, що вивчається. |
2. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
3. | Про який біоритм мова? | Інший | важке | 3Б. | Вчимося визначати тип біоритму за прикладом. |
4. | Зображенння | Інший | важке | 3Б. | Визначити, який тип рослини на картинці. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мої біоритми | Інший | важке | 5Б. | Проаналізувати свої біоритми. |
2. | Комікс «Один день мого біологічного годинника» | Інший | важке | 5Б. | Розуміння теми та її дотичності до реального життя. |
3. | Моя хронобіологічна карта | Інший | важке | 5Б. | Створити власну хрологогічну карту дня. |
4. | Написати казку | Інший | важке | 5Б. | Творче завдання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Біологічні ритми організмів" | 01:00:00 | середнє | 17,5Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Біологічні ритми організмів" | 01:00:00 | середнє | 17Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Біологічні ритми організмів" | 03:00:00 | середнє | 24,5Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Біологічні ритми організмів" | 03:00:00 | середнє | 30,5Б. | Тестування для перевірки знань. |