Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Правопис складних слів разом | Формування мовних компетентностей з теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
| 2. | Правопис складних слів із дефісом | Формування мовних компетентностей з теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
| 3. | Правопис слів окремо | Формування мовних компетентностей із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пишемо окремо | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис складних слів. |
| 2. | Пишемо разом | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис складних слів. |
| 3. | Три горішки (пишемо слова разом) | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення орфографічних навичок правопису складних слів. |
| 4. | Три горішки (пишемо слова з дефісом) | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення орфографічних навичок правопису складних слів. |
| 5. | Зайве слово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис складних слів разом і з дефісом. |
| 6. | Орфографічна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти помилки в написанні складних слів. |
| 7. | Розбий пару (прикметники) | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис складних прикметників. |
| 8. | Як пишемо іменники? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис складних іменників. |
| 9. | Два рядки (прислівники) | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис складних слів. |
| 10. | Робота з текстом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розподільний диктант | Інший | середнє | 2Б. | Удосконаленння вивченого про правопис слів із пів, напів-, полу-. |
| 2. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Застосування мовних компетентностей для реконструкції речення. |
| 3. | Віднови слова | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення мовних компетентностей із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
| 4. | Конструктор | Інший | середнє | 5Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми |
| 5. | Відповідність | Інший | важке | 9Б. | Закріплення вивченого про правопис складних слів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пишемо з дефісом | Інший | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис складних слів. |
| 2. | Розбий пару (прислівники) | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис складних слів. |
| 3. | Дві відповіді (прикметники) | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис складних прикметників. |
| 4. | Розбий пару (іменники) | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис складних іменників. |
| 5. | Три горішки (пишемо слова окремо) | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення орфографічних навичок правопису складних слів. |
| 6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
| 7. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
| 8. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота № 1 із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу з теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
| 2. | Домашня робота № 2 з теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу з теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
| 3. | Перевірна робота з теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |