Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Чергування приголосних у коренях слів | Ознайомити з випадками чергування приголосних у коренях слів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірити теоретичні знання учнів з теми «Чергування приголосних у коренях». |
| 2. | Укажи чергування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння виявляти чергування приголосних в корені слова. |
| 3. | Пропущена буква | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків у корені. |
| 4. | Зміни слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних в корені. |
| 5. | Слово в реченні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати чергування приголосних звуків у коренях слів. |
| 6. | Знайди рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння зіставляти та виявляти випадки чергування приголосних у словах. |
| 7. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно утворювати та записувати форми слова чи споріднені слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
| 8. | Творчий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно змінювати слова чи утворювати споріднені з урахуванням правил чергування. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди слово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння виявляти випадки чергування приголосних у словах. |
| 2. | Виправ помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
| 3. | Утвори групи | Інший | важке | 3,5Б. | Формувати вміння виявляти чергування приголосних у словах, правильно змінювати чи підбирати споріднені слова, враховуючи правила чергування. |
| 4. | Знайди в прислів'ї | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати в словах випадки чергування приголосних у словах. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
| 2. | Чергування у відгадці | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння правильно вживати та записувати слова, у яких може відбуватися чергування приголосних звуків. |
| 3. | Деформоване речення | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів» | 00:11:00 | середнє | 11Б. | Формування вмінь виявляти випадки чергування приголосних звуків у коренях слів та правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків у коренях. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів» | 00:17:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння виявляти випадки чергування приголосних звуків у коренях слів та правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків у коренях. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів». |