Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Поняття про речення. Типи речень | Закріпити знання про речення, його характерні ознаки; типи речень. | 
| 2. | Типи речень за інтонацією | Закріпити знання про типи речень за інтонацією. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірити рівень теоретичних знань з теми «Типи речень». | 
| 2. | Порахуй речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати речення за його характерними особливостями. | 
| 3. | Знайди речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння ділити текст на речення. | 
| 4. | Укажи тип речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати типи речень. | 
| 5. | Знайди спонукальне речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати спонукальне речення. | 
| 6. | Випиши окличне речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати окличні речення. | 
| 7. | Утвори питальне речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплювати знання про питальні речення. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно позначати початок та кінець речення. | 
| 2. | Утвори спонукальне речення | Інший | важке | 3Б. | Закріпити знання про основні характеристики спонукального речення. | 
| 3. | Розстав розділові знаки | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти типи речень. | 
| 4. | Розділи текст на речення | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати межі речень та правильно позначати речення на письмі. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. | 
| 2. | Склади питальні речення | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. | 
| 3. | Вислови спонукання | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Речення. Типи речень» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати речення за його характерними ознаками та правильно його оформлювати. Закріпити знання дітей про типи речень. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Речення. Типи речень» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння визначати речення за його характерними ознаками та правильно його оформлювати. Закріпити знання дітей про типи речень. | 
| 2. | Перевірна робота з теми «Речення. Типи речень» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Речення. Типи речень». |