Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Слова з прямим і переносним значенням | Сформувати уявлення про пряме та переносне значення слів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери слово в прямому значенні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 2. | Вибери слово в переносному значенні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 3. | Підбери слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 4. | Утвори словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 5. | Підбери до малюнка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова у прямому та переносному значенні. |
| 6. | Доповни словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова у прямому та переносному значенні. |
| 7. | Укажи значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 8. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач значення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 2. | Згрупуй по значенню | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 3. | Обери зайве | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому і переносному значенні. |
| 4. | Склади словосполучення | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 2. | Запиши приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 3. | Випиши словосполучення | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Пряме та переносне значення слів» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Пряме та переносне значення слів» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Пряме та переносне значення слів» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Пряме та переносне значення слів». |