Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Слова, протилежні за значенням (антоніми) | Ознайомити з терміном «антоніми», розширити знання учнів про слова, протилежні за значенням, та їх роль у мовленні. |
| 2. | Словник антонімів | Збагачувати словниковий запас школярів, ознайомити учнів із словником антонімів, розвивати потребу користуватися ним. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що ти знаєш про антоніми? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поглибити знання учнів про антоніми. |
| 2. | Гра «Так чи ні» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати антоніми. |
| 3. | Вкажи антонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати антоніми. |
| 4. | Запиши пару | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати антоніми до слів. |
| 5. | Антоніми в реченні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати антоніми у мовленні. |
| 6. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати синоніми. |
| 7. | Антоніми в прислів'ях | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння знаходити антоніми, розвивати вміння і потребу користуватися ними. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Антоніми в загадках | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити та підбирати антоніми, розвивати потребу використовувати антоніми у власному мовленні. |
| 2. | Антоніми в малюнках | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та підбирати антоніми. |
| 3. | Зміни речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати антоніми до слова та вживати їх у своєму мовленні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди прислів'я | Інший | важке | 6Б. | Розширювати знання дітей про антоніми та їх роль в усному мовленні, розвивати мовлення, формувати потребу користуватися антонімами у власному мовленні. |
| 2. | Діалог | Інший | важке | 6Б. | Формувати вміння вживати антоніми у власному мовленні. |
| 3. | Перебудуй текст | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння вживати антоніми у власному мовленні. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Антоніми» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Формування вміння правильно підбирати антоніми, грамотно використовувати їх у власному мовленні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Антоніми» | 00:16:00 | середнє | 12Б. | Розширювати знання учнів про слова з протилежним значення; формувати вміння добирати антоніми, грамотно використовувати їх і усному та писемному мовленні. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Антоніми» | 00:20:00 | середнє | 21Б. | Перевірити знання учнів з теми «Антоніми», вміння підбирати антоніми та правильно використовувати їх в усному та писемному мовленні. |