Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Форми іменників жіночого роду в орудному відмінку однини | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. | 
| 2. | Форми іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 2. | Основа на м'який приголосний | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 3. | Розподіли слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 4. | Підбери закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 5. | Утвори слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 6. | Віднови слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 7. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 8. | Постав оцінку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 2. | Утвори форму слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 3. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
| 4. | Конструктор слів | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кінцевий приголосний основи слова. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини. | 
| 2. | Підбери слова | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини. | 
| 3. | Проілюструй прикладом | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення іменників чоловічого та жіночого роду в орудному відмінку однини. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Правопис іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота «Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати в іменниках жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. | 
| 2. | Тренування «Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини». |