Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Учасники дорожнього руху та безпека на дорозі | Дізнатися, про основні вимоги до учасників дорожнього руху. |
2. | Види автомобільних доріг | Дізнатися, про основні види автомобільних доріг. |
3. | Пішоходи. Перехід дороги | Дізнатися, про основні правила переходу дороги для пішоходів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Види автомобільних доріг | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити неправдиві назви доріг. |
2. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Учасники дорожнього руху... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
4. | Гра «Правда чи Брехня» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. |
5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
6. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
7. | Безпечна поведінка рятує життя | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитай варіанти. Вибери ті, які відображають безпечну поведінку. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
2. | Яка поведінка безпечна? | Інший | важке | 2Б. | У цьому завданні ти пригадаєш місця в яких пішоходам можна переходити дорогу. |
3. | Де помилка? | Інший | важке | 0Б. | У наборі тез є та, що відображає правдиву інформацію і та, що є помилковою. Твоє завдання — знайти твердження, яке є хибним. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поміркуй | Інший | важке | 5Б. | Дай розширену відповідь на запитання. Наведи підтверджуючі приклади. |
2. | Рух у великому місті | Інший | важке | 5Б. | Змоделюй ситуацію безпечного руху для пішоходів у великому місті. |
3. | Твоя творчість | Інший | важке | 5Б. | Створення творчого продукту за темою, щоб закріпити вивчене. |
4. | Дороги | Інший | важке | 5Б. | Зобрази різні види доріг. Обміркуй їх призначення та пристосування. Поясни їх особливості. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Учасники дорожнього руху. Правила для пішоходів» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Учасники дорожнього руху. Правила для пішоходіві» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Учасники дорожнього руху. Правила для пішоходів» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для діагностичної роботи. |