Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Обстріл. Види обстрілів. Поведінка під час обстрілів | Дізнатися чим небезпечні різні види обстрілів.Формувати знання і навички про правила поведінки під час обстрілів. |
2. | Як діяти, якщо людина під завалами | Дізнатися, як діяти, якщо дім постраждав під час обстрілів і людина перебуває під завалами. Розвивати вміння оцінювати свій стан: психологічний та фізичний й надавати першу домедичну допомогу. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що небезпечно? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити правильні дії під час обстрілу. Попрактикувати безпечну та свідому поведінку, з дотриманням праивл техніки безпеки та алгоритмів дій під час обстрілів. |
2. | Знайди відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори правила поведінки, якщо людина виявилася під завалами. |
4. | Гра «Істина чи хиба?» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки під час обстрілів. Попрактикуватися в засвоєнні правильного алгоритму поведінки під час обстрілів. |
5. | Позитив чи негатив? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»). |
6. | Розпізнай правильні дії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про алгоритм дій людини, яка виявилася під завалами. Тобі потрібно визначити, які дії підвищують шанси на порятунок. |
7. | Поведінка, що рятує життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти поведінки під час небезпеки. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які створюють небезпеку і загрозу життю і здоров'ю. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Яким може бути обстріл? | Інший | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти обстрілів. Вибери, які можливі. Завдання допоможе розрізняти різні види обстрілів під час воєнного стану та розуміти їх ризики та небезпеки. |
2. | Третє зайве | Інший | важке | 2Б. | У кожному наборі тез є дві, що відображають безпечну та відповідальну поведінку. Але одна теза — зайва. Твоє завдання — знайти твердження, яке характеризує небезпечну поведінку. |
3. | Безпечна чи небезпечна поведінка? | Інший | важке | 2Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки? |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Створити мапу думок. Узагальнити знання про безпечну поведінку під час обстрілів. |
2. | Пам'ятка | Інший | важке | 5Б. | Створити підсумкову пам'ятку, яка б узагальнювала безпечну поведінку під час обстрілів. |
3. | «Коло безпеки» | Інший | важке | 5Б. | Закріпити, і в творчій формі відобразити знання про правила безпеки, якщо людина під завалами. |
4. | Створити візуальний продукт | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «безпечна схованка». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поводження під час обстрілів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Поводження під час обстрілів» | 03:00:00 | середнє | 20Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Поводження під час обстрілів» | 03:00:00 | середнє | 21Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |