Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Обстріл. Види обстрілів. Поведінка під час обстрілів Дізнатися чим небезпечні різні види обстрілів.Формувати знання і навички про правила поведінки під час обстрілів.
2. Як діяти, якщо людина під завалами Дізнатися, як діяти, якщо дім постраждав під час обстрілів і людина перебуває під завалами. Розвивати вміння оцінювати свій стан: психологічний та фізичний й надавати першу домедичну допомогу.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що небезпечно? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити правильні дії під час обстрілу. Попрактикувати безпечну та свідому поведінку, з дотриманням праивл техніки безпеки та алгоритмів дій під час обстрілів.
2. Знайди відповідь 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
3. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин і повтори правила поведінки, якщо людина виявилася під завалами.
4. Гра «Істина чи хиба?» 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки під час обстрілів. Попрактикуватися в засвоєнні правильного алгоритму поведінки під час обстрілів.
5. Позитив чи негатив? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»).
6. Розпізнай правильні дії 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про алгоритм дій людини, яка виявилася під завалами. Тобі потрібно визначити, які дії підвищують шанси на порятунок.
7. Поведінка, що рятує життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Прочитай варіанти поведінки під час небезпеки. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які створюють небезпеку і загрозу життю і здоров'ю.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Яким може бути обстріл? Інший середнє 2Б. Прочитай варіанти обстрілів. Вибери, які можливі. Завдання допоможе розрізняти різні види обстрілів під час воєнного стану та розуміти їх ризики та небезпеки.
2. Третє зайве Інший важке 2Б. У кожному наборі тез є дві, що відображають безпечну та відповідальну поведінку. Але одна теза — зайва. Твоє завдання — знайти твердження, яке характеризує небезпечну поведінку.
3. Безпечна чи небезпечна поведінка? Інший важке 2Б. Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки?

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Мапа думок Інший важке 5Б. Створити мапу думок. Узагальнити знання про безпечну поведінку під час обстрілів.
2. Пам'ятка Інший важке 5Б. Створити підсумкову пам'ятку, яка б узагальнювала безпечну поведінку під час обстрілів.
3. «Коло безпеки» Інший важке 5Б. Закріпити, і в творчій формі відобразити знання про правила безпеки, якщо людина під завалами.
4. Створити візуальний продукт Інший важке 5Б. Візуалізуй поняття «безпечна схованка».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Поводження під час обстрілів» 00:20:00 середнє 12Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Поводження під час обстрілів» 03:00:00 середнє 20Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Поводження під час обстрілів» 03:00:00 середнє 21Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи.