Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Автономні ситуації. Алгоритм дій Дізнатися, як діяти в автономній ситації, щоб бути у безпеці та підвищити свої шанси на порятунок.
2. Автономні ситуації і вода Дізнатися, які небезпечні автономні ситуації можуть очікувати людину з водою.
3. Дії в різних автономних ситуаціях Дізнатися орієнтовні алгоритми дй у різних автономних ситуаціях.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин і повтори інформацію про автономні ситуації.
2. Що є автономною ситуацією? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, що належить до автономних ситуацій: таких, що можуть загрожувати твоєму життю і здоров'ю і з якої ти маєш вибратися самостійно.
3. Автономна ситуація — це ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
4. Добре чи погано? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»).
5. Безпечна поведінка чи ні? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про правила поведінки під час ожеледиці та у відкритому морі.
6. Підбери картинку під правила поведінки 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Прочитати характеристику та обрати правильний варіант, який відповідає одному із правил поведінки в конкретній автономній ситуації.
7. Підготовка до можливої автономної ситуації 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правильні дії підготовки до можливої автономної ситуації. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення Інший важке 2Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає.
2. Безпечна чи небезпечна поведінка? Інший важке 3Б. Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки?

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. «Моя мапа порятунку» Інший важке 5Б. Пригадати правила безпечної поведінки в автономних ситуаціях через створення творчого продукту (мапи).
2. Гра «Безпечно / небезпечно» Інший важке 5Б. Створити гру, щоб закріпити вивчену інформацію про поведінку в автономній ситуації.
3. Колаж Інший важке 5Б. Перевірити отримані знання про поведінку під час автономної ситуації.
4. Мапа думок Інший важке 5Б. Візуалізуй поняття «автономна ситуація» за допомогою мапи думок.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Автономні ситуації та безпека» 00:20:00 середнє 12Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Автономні ситуації та безпека» 03:00:00 середнє 22Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Автономні ситуації та безпека» 03:00:00 середнє 19Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи.