Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Автономні ситуації. Алгоритм дій | Дізнатися, як діяти в автономній ситації, щоб бути у безпеці та підвищити свої шанси на порятунок. |
| 2. | Автономні ситуації і вода | Дізнатися, які небезпечні автономні ситуації можуть очікувати людину з водою. |
| 3. | Дії в різних автономних ситуаціях | Дізнатися орієнтовні алгоритми дй у різних автономних ситуаціях. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори інформацію про автономні ситуації. |
| 2. | Що є автономною ситуацією? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, що належить до автономних ситуацій: таких, що можуть загрожувати твоєму життю і здоров'ю і з якої ти маєш вибратися самостійно. |
| 3. | Автономна ситуація — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
| 4. | Добре чи погано? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»). |
| 5. | Безпечна поведінка чи ні? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про правила поведінки під час ожеледиці та у відкритому морі. |
| 6. | Підбери картинку під правила поведінки | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Прочитати характеристику та обрати правильний варіант, який відповідає одному із правил поведінки в конкретній автономній ситуації. |
| 7. | Підготовка до можливої автономної ситуації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правильні дії підготовки до можливої автономної ситуації. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни речення | Інший | важке | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
| 2. | Безпечна чи небезпечна поведінка? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки? |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | «Моя мапа порятунку» | Інший | важке | 5Б. | Пригадати правила безпечної поведінки в автономних ситуаціях через створення творчого продукту (мапи). |
| 2. | Гра «Безпечно / небезпечно» | Інший | важке | 5Б. | Створити гру, щоб закріпити вивчену інформацію про поведінку в автономній ситуації. |
| 3. | Колаж | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отримані знання про поведінку під час автономної ситуації. |
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «автономна ситуація» за допомогою мапи думок. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Автономні ситуації та безпека» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Автономні ситуації та безпека» | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Автономні ситуації та безпека» | 03:00:00 | середнє | 19Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |