Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Безпека і небезпека біля водойм | Дізнатися, які небезпеки можуть очікувати людину біля водойм та на воді. | 
| 2. | Правила поведінки на воді | Дізнатися, що заборонено робити на воді. | 
| 3. | Як діяти у разі небезпеки на воді | Дізнатися, що потрібно робити якщо стався тепловий удар, судома, або небезпечна течія. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Поведінка на воді | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, яка поведінка на воді є правильною та безпечною. | 
| 2. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори інформацію про поведінку на воді. | 
| 3. | Рятувальник / рятувальниця — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 4. | Небезпечні течії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вчимося помічати небезпечні течії у водоймах. У цьому завданні ти побачиш список ознак / характеристик небепечних течій. Твоє завдання — обрати ті, які є правдивими і допоможуть тобі помітити небезпеку на воді ще з берега. | 
| 5. | Причина → наслідок | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | З'єднай пари "причина — наслідок". Зрозумій, до чого може призвести порушення правил поведінки біля водом та на воді. | 
| 6. | Яка поведінка безпечна? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай приклади тез. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які є помилковими щодо відпочинку біля водойм. | 
| 7. | Безпечне плавання і порятунок | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правдиву інформацію про плавання. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тепловий або сонячний удар | Інший | важке | 3Б. | Прочитай приклади поведінки. Вибери ті, що розкривають питання. | 
| 2. | Поведінка, що загрожує чи береже? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводиться герой / героїня. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки? | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Три питання | Інший | важке | 5Б. | Пригадати правила безпечної поведінки біля води та на прибережних територіях. | 
| 2. | Що НЕ можна робити? | Інший | важке | 5Б. | У творчій формі відобрази що категорично НЕ можна робити на воді або біля неї. | 
| 3. | Історія | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отриманні знання про безпечну поведінку на воді у форматі історії. | 
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «Безпека на воді» за допомогою мапи думок. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Купання і допомога на воді» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «СКупання і допомога на воді» | 03:00:00 | середнє | 28Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Купання і допомога на воді» | 03:00:00 | середнє | 29Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |