Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Рухова активність Дізнатися, що
2. Вплив фізичної активності на здоров'я Дізнатися, що таке життєві цінності та чому життя є найбільшою з них. Розвивати вміння розрізняти матеріальні та духовні цінності, а також розуміти, як ці цінності впливають на життя.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Рухова активність — це ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
2. Доповни речення 1 вид - рецептивний легке 3Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає.
3. Гра «Детектор брехні» 3 вид - аналіз середнє 2,5Б. Визначити хибність та істинність тверджень.
4. Так чи Ні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити чи правдиве твердження про ендорфіни та рух.
5. Як рух впливає на травну систему? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Прочитай варіанти та вибери ті, що показують як малорухомий спосіб життя шкодить твоїй травній системі.
6. Причина → наслідок 3 вид - аналіз середнє 2Б. З'єднай пари "причина — наслідок". Визнач правила власної рухової активності.
7. Що шкодить? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибери, які дії шкодять твоєму здоров'ю.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як фізична активність впливає на твій хребет? Інший середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань про способи збереження здоров'я хребта. Тести.
2. Вплив руху на нервову та імунну системи Інший важке 4Б. Перетягни знаки у відповідні місця.
3. Які наслідки? Інший важке 2Б. Аналіз ситуації.
4. Класифікація рухової активності Інший важке 3Б. Визначити тип рухової активності.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. План фізичної активності Інший важке 5Б. Створюють індивідуальний план фізичної активності.
2. Картки-мотиватори Інший важке 5Б. Учні мають створити картки (довільної кількості), які б мотивували до фізичної активності та показували їх користь. Створення таких карток допоможе розвинути творчі здібності та креативність в дітей та заохотить дотримуватися власноруч створених правил. Готові роботи можна повісити в своїй кімнаті.
3. Фізична активність та хвороби Інший важке 5Б. Завдання включає проблемне питання: якщо людина займається фізичною активністю, чи означає це, що вона не буде хворіти? Чи гарантії? Чи можуть вони бути? Чому тоді, вс еж таки, важливо займатися спортом та іншою фізичною активністю? Завдання на аналіз матеріалу та нестандартне, критичне мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Рухова активність і користь фізичних вправ» 00:30:00 середнє 16,5Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Рухова активність і користь фізичних вправ» 01:30:00 середнє 23,5Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Рухова активність і користь фізичних вправ» 00:20:00 середнє 23,5Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи.