Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Показникові врази | Базові відомості з теми «Показникові нерівності». |
2. | Логарифмічні вирази | Базові теоретичні дані з теми «Логарифмічні вирази». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Спростити логарифмічний вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на спрощення логарифмічного виразу з використанням влативостей логарифмів. |
2. | Спростити степеневий вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на спрощення степеневого виразу з використанням влативостей степеневих виразів. |
3. | Знайти значення логарифмічного виразу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на спрощення логарифмічного виразу з використанням влативостей логарифмів, та знаходження його значення. |
4. | Знайти значення степеневого виразу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на спрощення степеневого виразу з використанням влативостей степеневих виразів, та знаходження його значення. |
5. | Якому проміжку належить значення логарифмічного виразу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Якому проміжку належить значення логарифмічного виразу. |
6. | Якому проміжку належить значення степеневого виразу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Якому проміжку належить значення степеневого виразу. |
7. | Знайти допустимі значення змінної логарифмічного виразу | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Знайти допустимі значення змінної логарифмічного виразу, якщо невідома знаходиться в основі логарифму. |
8. | Знайти допустимі значення змінної | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Знайти допустимі значення змінної логарифмічного виразу, якщо невідома знаходиться під знаком логарифму. |
9. | Вкажіть натуральне число | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на повторення означення логарифму. Встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
10. | Спростити логарифмічний вираз | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Спростити логарифмічний вираз і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
11. | Спростити степеневий вираз | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Спростити степеневий вираз і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
12. | Знайти значення невідомого степеневого виразу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Знайти значення невідомого і встановити відповідність, для кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
13. | Знайти значення невідомого в логарифмічному виразі | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Знайти значення невідомого і встановити відповідність, для кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
14. | Порівняйте вирази | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Порівняйте вирази і встановити відповідність, для кожної нерівності (1-3) доберіть вірний знак (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
15. | Порівняйте а з одиницею | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Порівняйте а з одиницею і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
16. | Знайти значення виразу при заданих умовах | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайти значення логарифмічного виразу, де під знаком логарифма тригонометричний вираз. |
17. | Знайти значення виразу за заданими умовами | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайти значення логарифмічного виразу за заданими значеннями логарифмічних виразів. |
18. | Знайти значеня невідомого під знаком логарифму | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайти значення невідомого x в логарифмічному виразі. |
19. | Представте у вигляді дробу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Представ у вигляді дробу суму логарифмічних виразів. |
20. | Виконай логарифмування виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Виконай логарифмування виразу. |
21. | Завдання з параметром | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання з параметром. Знайти ОДЗ логарифмічного виразу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайти значення виразу | Інший | легке | 1Б. | Завдання на спрощення виразу з використанням влативостей степеня і логарифма, та знаходження його значення. |
2. | Означення логарифму | Інший | середнє | 3Б. | Скоротити дріб і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
3. | Скоротити дріб і встановити відповідність. | Інший | середнє | 3Б. | Скоротити дріб і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
4. | Знайти значення логарифмічно-ірраціонального виразу | Інший | важке | 1Б. | Знайти значення логарифмічно-ірраціонального виразу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Показникові і логарифмічні вирази» | 00:45:00 | середнє | 10Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Показникові і логарифмічні вирази» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з теми. |
2. | Перевірочна робота із теми «Показникові і логарифмічні вирази» | 00:45:00 | важке | 13Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів з теми. |