Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Орієнтування на місцевості | Поняття «орієнтування на місцевості», «сторони горизонту». Основні та проміжні сторони горизонту. | 
| 2. | Способи орієнтування | Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, за полярною зорею, за місцевими ознаками, за компасом. | 
| 3. | Прилади для орієнтування | Поняття «компас», «гномон». Особливості визначення сторін горизонту за допомогою компаса та гномона. | 
| 4. | Давні прилади для орієнтування | Історія створення компасу та гномону. | 
| 5. | Азимут | Поняття «азимут». Особливості визначення азимута місцевості. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Поняття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення понять «орієнтування на місцевості», «сторони горизонту», «компас», «азимут». | 
| 2. | Робота з азимутом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань щодо азимута та роботи з ним. | 
| 3. | Головне про орієнтування | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодо орієнтування на місцевості. | 
| 4. | Способи орієнтування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити основні способи орієнтування на місцевості. | 
| 5. | Прилади для визначення сторін горизонту | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань щодо компасу та роботи з ним. | 
| 6. | Сторони горизонту | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо сторін горизонту. | 
| 7. | Гномон | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо давніх приладів для орієнтування на місцевості. | 
| 8. | Компас та гномон | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо приладів, які використовуються для орієнтування на місцевості. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Орієнтування за місцевими ознаками | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо орієнтування за місцевими ознаками. | 
| 2. | Орієнтування | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань щодо орієнтування на місцевості. | 
| 3. | Орієнтування на місцевості | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо способів орієнтування на місцевості. | 
| 4. | Азимут та сторони горизонту | Інший | важке | 3Б. | Установити відповідність між стороною горизонту та азимутом, який їх відповідає. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Головне про орієнтування | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо орієнтування на місцевості. | 
| 2. | Вміння орієнтуватися | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо способів орієнтування на місцевості. | 
| 3. | Відповідність | Інший | важке | 3Б. | Установити відповідність між азимутом та стороною горизонту, якій він відповідає. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Способи орієнтування на місцевості» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Закріплення знань з теми «Способи орієнтування на місцевості». | 
| 2. | Тренування з теми «Орієнтування на місцевості» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Закріплення знань з теми «Орієнтування на місцевості». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Орієнтування на місцевості» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Закріплення знань з теми «Орієнтування на місцевості». | 
| 2. | Перевірочна робота з теми «Орієнтування на місцевості» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Перевірка рівня засвоєння знань з теми «Орієнтування на місцевості». | 
