Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Макро-, мікро-, та ультрамікроелементи у живих організмах | Представлено теоретичні відомості про макро-, мікро-, та ультрамікроелементи у живих організмах. |
| 2. | Біологічне значення металічних макроелементів | Представлено теоретичні відомості про біологічне значення металічних елементів. |
| 3. | Біологічне значення металічних мікро- та ультрамікроелементів | Представлено теоретичні відомості про біологічне значення металічних елементів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Критерії поділу хімічних елементів за умістом у складі живих організмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно зазначити критерій віднесення хімічних елементів до макро-, мікро- та ультрамікроелементів. |
| 2. | Відповідність між умістом елементів та приналежністю до макро-, мікро-, та ультрамікроелементів | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між умістом елементів у живих організмах та приналежністю до макро-, мікро-, та ультрамікроелементів. |
| 3. | Визначення металічних елементів, уміст яких в організмі людини є найменшим | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати металічні елементи, уміст яких в організмі людини є найменшим. |
| 4. | Визначення назв металічних макроелементів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назву хімічного металічного елемента, який належить до макроелементів. |
| 5. | Визначення назв металічних мікроелементів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назву хімічного металічного елемента, який належить до мікроелементів. |
| 6. | Визначення назв металічних ультрамікроелементів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назву хімічного металічного елемента, який належить до ультрамікроелементів. |
| 7. | Відповідність між елементами та приналежністю до макро-, мікро-, та ультрамікроелементів | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвами хімічних елементів та приналежністю до макро-, мікро- та ультрамікроелементів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Група металічних макроелементів | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати групу металічних елементів, що належать до макроелементів. |
| 2. | Група металічних мікроелементів | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати групу елементів, що належать до металічних мікроелементів. |
| 3. | Визначення характеристики зазначених металічних макроелементів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного металічного макроелемента, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Відповідність між назвою металічного макроелемента та його характеристикою | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно установити відповідність між назвою металічного макроелемента та його характеристикою. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначення металічних елементів, уміст яких в організмі людини є найбільшим | Інший | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати металічні елементи, уміст яких у клітинах є найбільшим. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування по темі «Біологічне значення металічних елементів» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння визначати приналежність елементів до органогенів, макро- та мікроелементів. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота по темі «Біологічне значення металічних елементів» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння визначати приналежність елементів до органогенів, макро- та мікроелементів. |
| 2. | Перевірна робота по темі «Біологічне значення металічних елементів» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння визначати приналежність елементів до органогенів, макро- та мікроелементів. |