Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Атоми | Наведено визначення поняття «атом». Викладено матеріал про особливості будови атомів. |
2. | Молекули | Охарактеризовані молекули як найдрібніші частинки речовини. Наведені приклади молекул різного складу. |
3. | Молекулярні і немолекулярні речовини | Викладено матеріал про молекулярні і немолекулярні речовини, особливості їх будови і відмінності їх фізичних властивостей. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склад молекул | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на запам'ятовування складу молекул речовин. |
2. | Молекула чи атом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Треба вставити у реченняї пропущені терміни «молекула» або «атом». |
3. | Подібність і відмінність молекул різних речовин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно вказати на схожість або відмінність молекул різних речовин. |
4. | Молекулі не характерно | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Треба обрати твердження, яке не може характеризувати молекулу. |
5. | Які частинки існують | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно вибрати частинки (атоми або молекули), які існують. |
6. | Молекула і речовина | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на закріплення поняття «молекула», вміння розрізняти характеристики молекули і речовини. |
7. | Обери молекулярні речовини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Необхідно вибрати назви молекулярних речовин і вказати їх відмінності від немолекулярних. |
8. | Властивості атомів і молекул | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на встановлення відповідності між частинками (атомами і молекулами) та їх властивостями. |
9. | Відповідність: речовина - температура плавлення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Треба встановити відповідність між речовиною і його температурою плавлення. Закріплюються знання про відмінності температур плавлення молекулярних і немолекулярное речовин. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Порівняння атомів | Інший | легке | 1Б. | Необхідно вибрати ознаки подібності або відмінності атомів різних хімічних елементів. |
2. | Правильно про атоми і молекули | Інший | середнє | 2Б. | Потрібно вибрати правильні твердження про атоми і молекули. |
3. | Скільки атомів у суміші | Інший | середнє | 3Б. | Закріплюються знання про число атомів у молекулах. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Атоми і молекули» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Закріплюється знання і розуміння понять «атом» і «молекула». Формуються уявлення про молекулярні і немолекулярні речовини. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Атоми і молекули» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Закріплюються знання про атоми і молекули, про молекулярні і немолекулярні речовини. Формується вміння розрізняти і застосовувати поняття «атом», «молекула», «речовина». |
2. | Перевірна робота з теми «Атоми і молекули» | 00:08:00 | середнє | 13Б. | Перевіряється розуміння понять «атом» і «молекула», вміння характеризувати їх особливості та властивості. |