Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Системи числення | Поняття позиційної і непозиційної системи числення. |
| 2. | Переведення чисел із однієї системи в іншу | Алгоритми переведення десяткового числа в двійкову систему і навпаки. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що таке система числення? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання понять теми. |
| 2. | Познач правильні відповіді | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання понять теми. |
| 3. | Визнач основу системи числення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Знання понять теми. |
| 4. | Як записати число у римській системі чмслення? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Запис числа у римськіій системі чмслення. |
| 5. | Виконай алгоритм переведення десяткового числа у двійкове | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання алгоритму переведення десяткового числа у двійкове. |
| 6. | Виконай алгоритм переведення двійкового числа у десяткове | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання алгоритму переведення двійкового числа у десяткове. |
| 7. | Знайди десяткове число | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Переведення двійкового числа у десяткову систему. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди двійкове число | Інший | важке | 3Б. | Переведення десяткового числа у двійкову систему. |
| 2. | Розв'яжи задачу | Інший | важке | 3Б. | Застосування знань. |
| 3. | Як представити число у двійковій системі? | Інший | важке | 3Б. | Застосування знань. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правила утворення чисел | Інший | легке | 1Б. | Знання понять теми. |
| 2. | Порівняй значення | Інший | середнє | 3Б. | Порівняння значень у різних системаї числення. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Системи числення. Переведення чисел». | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Удосконалення знань з теми «Системи числення. Переведення чисел». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Системи числення. Переведення чисел». | 00:20:00 | важке | 12Б. | Удосконалення знань з теми «Системи числення. Переведення чисел». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Системи числення. Переведення чисел». | 00:25:00 | важке | 22Б. | Закріплення знань з теми «Системи числення. Переведення чисел». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Системи числення. Переведення чисел». | 00:25:00 | важке | 26Б. | Перевірка засввоєння знань з теми «Системи числення. Переведення чисел». |