Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Комп'ютер і навчання | Теоретичні відомості про використання комп'ютера у навчання. Застосування різних пристроїв. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відтвори речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відновити речення. Повторення теоретичного матеріала. |
| 2. | Загублене яблуко | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Завдання на розвиток уваги, аналітичного й логічне мислення. |
| 3. | Відрізаний шматочок | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
| 4. | Добираємо пристрій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити пристрій, який допоможе у виконанні завдання. |
| 5. | Хто правий? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Проаналізувати вибір пристроїв, визначити, хто правий. |
| 6. | З чим працює пристрій? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити тип даних, із якими працює пристрій. |
| 7. | Кольорові слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Зібрати слово з літер на плямах. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Чарівний квадрат | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток уваги та логічнго мислення. |
| 2. | Соковите судоку | Інший | важке | 3Б. | Розташувати предмети за принципом судоку. |
| 3. | Лісова математика | Інший | важке | 4Б. | Розв'язати приклад з невідомими. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Використання комп'ютера у навчанні» | 00:15:00 | легке | 7Б. | Вдосконалення та узагальнення знань з теми «Використання комп'ютера у навчанні». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Використання комп'ютера у навчанні» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Вдосконалення та узагальнення знань з теми «Використання комп'ютера у навчанні». |