Теорія
Завдання
| 1. | Вибери вказівник миші Складність: легке | 
                                    
                                    1
                                 | 
| 2. | Віднови речення Складність: легке | 
                                    
                                    1
                                 | 
| 3. | Знайди однакові зображення Складність: легке | 
                                    
                                    1
                                 | 
| 4. | Гра «Словничок» Складність: середнє | 
                                    
                                    2
                                 | 
| 5. | Оціни відповідь Складність: середнє | 
                                    
                                    2
                                 | 
| 6. | Яку дію виконують із об'єктом? Складність: середнє | 
                                    
                                    3
                                 | 
| 7. | З'єднай дію і наслідок Складність: середнє | 
                                    
                                    2
                                 | 
Додаткові завдання (Мій+)
| 1. | Знайди хибне твердження Складність: важке | 
                                    
                                    3
                                 | 
| 2. | Порахуй кубики Складність: важке | 
                                    
                                    3
                                 | 
| 3. | Яка мишка підключена? Складність: важке | 
                                    
                                    3
                                 | 
Тести
| 1. | Тренування №1 з теми «Використання миші та інших маніпуляторів» Складність: середнє | 
                                    
                                    7
                                 | 
| 2. | Тренування №2 з теми «Використання миші та інших маніпуляторів» Складність: важке | 
                                    
                                    14
                                 | 
