Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Дріб як частка двох натуральних чисел | Базові теоретичні відомості по темі "Дріб як частка двох натуральних чисел" |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Запиши частку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Запиши дріб |
| 2. | Запиши число | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Записати числом дріб |
| 3. | Знайди натуральне число | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти натуральне число |
| 4. | Частина площі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Знайти частину площі прямокутника |
| 5. | Частина від години | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вказати частину від цілого |
| 6. | Туристичний маршрут | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Знайти частину шляху |
| 7. | Опитування школярів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Задача на знаходження числа за його дробом |
| 8. | Задача про басейн | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Задача на знаходження загальної кількості |
| 9. | Розв'яжи рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Розв'язати рівняння |
| 10. | Катер "Єва" | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Текстова задача на швидкість в межах теми |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Книги про мандрівників | Інший | важке | 3Б. | Текстова задача на дві дії і знаходження дробу від числа |
| 2. | Протягом тижня | Інший | важке | 3Б. | Текстова задача на знаходження дробу від числа |
| 3. | Порівняй числа | Інший | важке | 3Б. | Порівняти числа за їх графічними зображеннями |
| 4. | Розв'яжи рівняння | Інший | важке | 3Б. | Розв'язати рівняння |
| 5. | Паркова зона | Інший | важке | 3Б. | Знайти дріб від числа |
| 6. | Задача з інтернета | Інший | важке | 4Б. | Знайти яку частину пляшки заповнили водою. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Сота частина | Інший | легке | 2Б. | Визначити соту частину кілограма |
| 2. | Представ число у вигляді дробу | Інший | середнє | 2Б. | Представити натуральне число у вигляді дробу |
| 3. | Частина роботи | Інший | середнє | 2Б. | Знайти яку частину роботи виконав майстер |
| 4. | Початкова відстань | Інший | важке | 3Б. | Знайти початкову відстань |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Дріб як частка двох натуральних чисел» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Тренування спонукає до закріплення знань з даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Дріб як частка двох натуральних чисел» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання роботи дозволяють відкорегувати знання з теми. |
| 2. | Домашня робота з теми «Дріб як частка двох натуральних чисел» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання роботи дозволяють відкорегувати знання з теми. |
| 3. | Перевірочна робота з теми «Дріб як частка двох натуральних чисел» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із цієї теми. |