Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Подільність чисел на 3 і на 9 | Базові теоретичні відомості подільності чисел на 3 і на 9 |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди суму цифр числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти суму цифр числа |
| 2. | Ознака подільності на 3 і 9 | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на застосування ознак подільності |
| 3. | Визнач числа кратні 3 або 9 | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на застосування ознак подільності на 2, 5, і10 |
| 4. | Знайди невідому цифру числа | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Знайди невідому цифру числа |
| 5. | Послідовність кратних 3 або 9 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Послідовність чисел кратних заданому, використавши властивості ділення |
| 6. | Знайди найбільше число кратне 3 або 9 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Запиши найбільше тризначне число кратне заданому |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Числа на проміжку кратні заданому | Інший | середнє | 2Б. | Знайти три числа на проміжку, які діляться на 3 або 9 |
| 2. | Паперові смужки | Інший | важке | 3Б. | Завдання на подільність натуральних чисел на 3 і 9 |
| 3. | Скільки ігор | Інший | важке | 3Б. | Завдання на ознаку подвльності на 3 або 9 |
| 4. | Розв'яжи рівнвння | Інший | важке | 3Б. | Розвяжи рівняння застосувавши ознаки поділення на 3 і 9 |
| 5. | Три кольори | Інший | важке | 3Б. | Тектова задача на властивості ділення на 3 |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наступне число кратне заданому | Інший | легке | 1Б. | Знайти наступне натуральне число, яке ділиться на задане |
| 2. | Подільність на 3 і 9 | Інший | середнє | 1Б. | Задача на властивості подільності на 3 і на 9 |
| 3. | Ділиться на два числа | Інший | середнє | 1Б. | Знайди невідому цифру числа |
| 4. | Розрізаємо прямокутник | Інший | важке | 3Б. | Задача на властивості ділення на 3 і на 9 |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Ознаки подільності на 3 і 9» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Тренування спонукає до закріплення знань із цієї теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Ознаки подільності на 3 і 9» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Завдання роботи дозволяють відкорегувати знання з теми. |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Ознаки подільності на 3 і 9» | 00:25:00 | середнє | 6Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із цієї теми. |