Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Задача. Структурні елементи задачі Учні знайомляться з понятттям задача та її структурними елементами.
2. Задача на знаходження суми двох чисел Учні закріплюють назви структурних елеметів задачі, вчаться розв'язувати задачі на знаходження суми двох чисел.
3. Задачі на знаходження різниці двох чисел Учні закріплюють назви структурних елементів задачі, вчаться розв'язувати задачі на знахоження різниці двох чисел.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди задачу 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні відшукують серед запопонованих текстів задачі.
2. Коробка з олівцями 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні читають задачу і вибирають одну з її частин (умова, питання, рішення, відповідь).
3. Хлопчики і машинки 2 вид - інтерпретація легке 3Б. Учні записують вираз для розв'язання задачі на знаходження остачі.
4. Чебурашка і друзі 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Учні записують вираз для розв'язання задачі на знаходження суми двох чисел.
5. Пиріжки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні записують вираз для розв'язання задачі на знаходження суми двох чисел і відповідь задачі.
6. Бджілка Майя 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Рішення текстової задачі, до 9.
7. Кольорові олівці 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні розв'язуть задачу на знаходження остачі, записують розв'язання і відповідь.
8. Фрукти у вазі 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Учні розв'язують задачу на знаходження різниці двох чисел, записують розв'язання цієї задачі.
9. Метелики 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'зують складають і розв'язуть задачу за коротким записом.
10. Сполучи задачу з розв'язанням 3 вид - аналіз важке 2Б. В завданні дано два вида задач з однаковими числовими даними: на знаходження суми і різниці двох чисел. Учні аналізують задачі і сполучають кожну з них із розв'язанням.
11. Дівчинка і солодощі 2 вид - інтерпретація важке 2Б. Учні розв'язують задачу на знаходження остачі, записують відповідь, визначають вид задачі.
12. Квадратний шматок 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні розв'язують задачу з геометричним матеріалом, яка має логічне навантаження.
13. Визначити колір суконь дівчаток 3 вид - аналіз важке 3Б. У задачі з логічним навантаженням учнім пропонується визначити колір суконь дівчаток, проаналізувавши умову задачі і зробивши логічний висновок.
14. Осіннє листя 2 вид - інтерпретація важке 5Б. Учні обирають два числа, які в сумі складають дане число, закріплюють склад чисел 5, 6, 7, 8
15. Птахи на гілках 3 вид - аналіз важке 6Б. Учні розв'язують задачу з логічним навантаженням, для розв'язання якої потрібно виконати обчислення в межах 10.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Поняття «задача». Прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел». 00:30:00 середнє 10Б. Узагальнення знань з теми «Поняття «задача». Структурні елементи задачі. Прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел».