Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Задача. Структурні елементи задачі | Учні знайомляться з понятттям задача та її структурними елементами. |
2. | Задача на знаходження суми двох чисел | Учні закріплюють назви структурних елеметів задачі, вчаться розв'язувати задачі на знаходження суми двох чисел. |
3. | Задачі на знаходження різниці двох чисел | Учні закріплюють назви структурних елементів задачі, вчаться розв'язувати задачі на знахоження різниці двох чисел. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди задачу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні відшукують серед запопонованих текстів задачі. |
2. | Коробка з олівцями | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні читають задачу і вибирають одну з її частин (умова, питання, рішення, відповідь). |
3. | Хлопчики і машинки | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Учні записують вираз для розв'язання задачі на знаходження остачі. |
4. | Чебурашка і друзі | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Учні записують вираз для розв'язання задачі на знаходження суми двох чисел. |
5. | Пиріжки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні записують вираз для розв'язання задачі на знаходження суми двох чисел і відповідь задачі. |
6. | Бджілка Майя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Рішення текстової задачі, до 9. |
7. | Кольорові олівці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні розв'язуть задачу на знаходження остачі, записують розв'язання і відповідь. |
8. | Фрукти у вазі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження різниці двох чисел, записують розв'язання цієї задачі. |
9. | Метелики | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'зують складають і розв'язуть задачу за коротким записом. |
10. | Сполучи задачу з розв'язанням | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | В завданні дано два вида задач з однаковими числовими даними: на знаходження суми і різниці двох чисел. Учні аналізують задачі і сполучають кожну з них із розв'язанням. |
11. | Дівчинка і солодощі | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження остачі, записують відповідь, визначають вид задачі. |
12. | Квадратний шматок | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні розв'язують задачу з геометричним матеріалом, яка має логічне навантаження. |
13. | Визначити колір суконь дівчаток | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | У задачі з логічним навантаженням учнім пропонується визначити колір суконь дівчаток, проаналізувавши умову задачі і зробивши логічний висновок. |
14. | Осіннє листя | 2 вид - інтерпретація | важке | 5Б. | Учні обирають два числа, які в сумі складають дане число, закріплюють склад чисел 5, 6, 7, 8 |
15. | Птахи на гілках | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Учні розв'язують задачу з логічним навантаженням, для розв'язання якої потрібно виконати обчислення в межах 10. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поняття «задача». Прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел». | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення знань з теми «Поняття «задача». Структурні елементи задачі. Прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел». |