Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Розрізнення відмінків іменників, що мають однакові закінченнями | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 2. | Способи розрізнення відмінків іменників, що мають однакові закінченнями | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Надішли вітання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 2. | Укажи місце | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 3. | З прийменником чи без | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 4. | Члени речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 5. | Заміни питання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 6. | Зміни іменники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 7. | Встанови відмінок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 2. | Розподіли словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 3. | Вибери речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 4. | Випиши словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Два відмінки | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння визначати відмінки іменників. |
| 2. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння визначати відмінки іменників. |
| 3. | Заміни іменник іншим | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати відмінки іменників. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння визначати відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями». | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння визначати відмінки іменників з однаковими закінченнями. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями». |