Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Емоції та емоційний інтелект у спілкуванні | Дізнатися, чому важливо розвивати свої таланти. Поміркувати над власними захопленнями та можливостями їх розвитку. |
| 2. | Емоції, почуття та особистий простір | Дізнатися, чому важливо розвивати свої таланти. Поміркувати над власними захопленнями та можливостями їх розвитку. |
| 3. | Настрій. Правила хорошого настрою | Дізнатися, чому важливо розвивати свої таланти. Поміркувати над власними захопленнями та можливостями їх розвитку. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Збери речення-факт | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 2. | Особистий простір — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
| 3. | Ознаки емоційного інтелекту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише ті, які характеризують емоційний інтелект. |
| 4. | Правильно / неправильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | У цьому завданні ти перевіриш свої знання про норми спілкування. Правильний вибір допоможе краще зрозуміти, як діяти у різних ситуаціях і будувати хороші стосунки з іншими людьми. |
| 5. | Правила хорошого настрою | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити, як можна покращити собі настрій. |
| 6. | Етична поведінка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати короткі ситуації та вибрати ту, яка є корисною у спілкуванні. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Поведінка → прояв | Інший | середнє | 2Б. | З'єднай пари "поведінка— прояв". Зрозумій, до чого може призвести неетична поведінка та яких правил етики варто дотримуватися у спікуваннні з іншими людьми. |
| 2. | Доповни речення | Інший | важке | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
| 3. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | «Кольори мого настрою» | Інший | важке | 5Б. | Поміркувати про те, як проявляється твій настрій: через які емоції та почуття. Поміркуй, як твій настрій впливає на стосунки з іншими людьми. |
| 2. | Мініпроект «Мої правила спілкування» | Інший | важке | 5Б. | Створити перелік корисних правил, що допомагають у спілкуванні з однолітками та дорослими. |
| 3. | Моделювання ситуації | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отримані знання про роль емоційного інтелекту у спілкуванні та побудові стосунків. |
| 4. | «Мій словник емоцій» | Інший | важке | 5Б. | Поміркувати над значеннями, виникненням та впливом різних емоцій. Визначити, як можна використовувати різні емоції, щоб досягати успіху у спілкуванні. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Емоції, почуття та настрій у спілкуванні. Особистий простір» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Емоції, почуття та настрій у спілкуванні. Особистий простір» | 03:00:00 | середнє | 21,5Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Емоції, почуття та настрій у спілкуванні. Особистий простір» | 03:00:00 | середнє | 20Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |