Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Постава | Теоретична інформація про поставу та її особливості/ |
2. | Як перевірити поставу? | Теоретична інформація про ознаки правильної постави. |
3. | Викривлення хребта | Теоретична інформація про особливості, умови та профілактику викревлення хребта. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Зібрати речення з частин. |
2. | Правильна назва викривлення хребта | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити, яка з назв відповідає одному з найпоширеніших викривлень хребта. |
3. | Аналіз зображення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити, чи шкодить положення тіла правильній поставі. |
4. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
5. | Що ти знаєш про хребет? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Перевірка знань про хребет та вплив на нього неправильного способу життя. Тести. |
6. | Хибні твердження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Перевірка розуміння як перевіряти свою поставу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Який лікар? | Інший | середнє | 2Б. | Обери лікаря. |
2. | Дай пораду | Інший | важке | 4Б. | Розглянь ситуацію. Обери поради, які допоможуть покращити поставу та зберегти здоров'я хребта. Уважно подумай: завдання має декілька правильних відповідей! |
3. | Визнач про що мова | Інший | важке | 4Б. | За характеристикою визнач тип проблеми. |
4. | Постава і гарний вигляд | Інший | важке | 8Б. | У цьому завданні учні відповідають на запитання про ознаки правильної постави. Відповідь має бути розгорнутою та аргументованою, можна використати приклади з життя. Завдання розвиває вміння пов'язувати вивчене з реальним життя, розвиває спостережливість та аналітичні здібності. |
5. | Твоя постава | Інший | важке | 5Б. | Учні повинні визначити чи правильна у них постава. Для перевірки вони використовують поради із теми, а результати надсилають у будь-якому зручному вигляді. Завдання особистісно-зорієнтоване, адже, виконуючи його діти досліджують себе, власне тіло та стан здоров'я.. |
6. | Табличка | Інший | важке | 5Б. | Завдання включає аналіз та синтез інформації про різні викривлення хребта. Учні повинні пригадати вивчений матеріал, порівняти захворювання, знайти спільні та відмінні риси, виокремити можливі причини їх виникнення та способи профілактики, лікування. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Профілактика проблем з поставою» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Профілактика проблем з поставою» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Профілактика проблем з поставою» | 00:20:00 | середнє | 28Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи. |