Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Базові правила гігієни | Теоретична інформація про те, як дбати про чистоту свого тіла. |
2. | Фактори, що сприяють покращенню фізичного стану | Теоретична інформація про те, як дбати про свій сон та зір. |
3. | Здоров'я спини і наплічник | Теоретична інформація про те, яким має бути наплічник для дітей. |
4. | Стан стоп і здоров'я | Теоретична інформація про стопу та найпоширеніше її захварювання — плоскостопість. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Зібрати речення з частин. |
2. | Плоскостопість — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
3. | Визнач правду | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити, що є правдою, а що — оманливою інформацією. |
4. | Факт про плоскостопість | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити, яка інформація про плоскостопість відображає правду. |
5. | Правила догляду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай правила гігієни. Вибери ті, що відображають правильний догляд за шкірою обличчя та голови, волоссям та вухами. |
6. | Причина → наслідок | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | З'єднай пари "причина — наслідок". Зрозумій, які позитивні та негативні фактори можуть впливати на здоров'я стоп і розвиток або профілактику плоскостопості. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач масу наплічника | Інший | важке | 3Б. | Провести математичні обчислення та визначити масу наплічника. |
2. | Гра «Детектор брехні» | Інший | важке | 3Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Учні та учениці узагальнюють та систематизовують вивчений матеріал про зір та його збереження у форматі карти думок. Завдання розвиває критичне мислення та навички аналізу своїх потреб, допомагає зрозуміти важливість турботи про своє життя і здоров'я. |
2. | Твій тижневий план гігієни | Інший | важке | 5Б. | Завдання передбачає великий рівень залученості та відповідальності дітей. Потрібно проаналізувати вивчений матеріал та створити індивідуальний план гігієни та тиждень. |
3. | Плакат | Інший | важке | 5Б. | У цьому завданні учні та учениці створюють плакат, на якому зображують інформацію про плоскостопість. Завдання розвиває вміння візуалізувати та систематизувати власні отримані знання та навчає передавати їх іншим у творчій формі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Турбота про фізичне здоров'я: від зору до п'ят » | 01:20:00 | середнє | 13Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Турбота про фізичне здоров'я: від зору до п'ят» | 03:00:00 | середнє | 13Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Турбота про фізичне здоров'я: від зору до п'ят » | 03:00:00 | середнє | 26Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи. |