Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Базові правила гігієни Теоретична інформація про те, як дбати про чистоту свого тіла.
2. Фактори, що сприяють покращенню фізичного стану Теоретична інформація про те, як дбати про свій сон та зір.
3. Здоров'я спини і наплічник Теоретична інформація про те, яким має бути наплічник для дітей.
4. Стан стоп і здоров'я Теоретична інформація про стопу та найпоширеніше її захварювання — плоскостопість.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Збери речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Зібрати речення з частин.
2. Плоскостопість — це ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
3. Визнач правду 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити, що є правдою, а що — оманливою інформацією.
4. Факт про плоскостопість 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити, яка інформація про плоскостопість відображає правду.
5. Правила догляду 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Прочитай правила гігієни. Вибери ті, що відображають правильний догляд за шкірою обличчя та голови, волоссям та вухами.
6. Причина → наслідок 3 вид - аналіз середнє 2Б. З'єднай пари "причина — наслідок". Зрозумій, які позитивні та негативні фактори можуть впливати на здоров'я стоп і розвиток або профілактику плоскостопості.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визнач масу наплічника Інший важке 3Б. Провести математичні обчислення та визначити масу наплічника.
2. Гра «Детектор брехні» Інший важке 3Б. Визначити хибність та істинність тверджень.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Мапа думок Інший важке 5Б. Учні та учениці узагальнюють та систематизовують вивчений матеріал про зір та його збереження у форматі карти думок. Завдання розвиває критичне мислення та навички аналізу своїх потреб, допомагає зрозуміти важливість турботи про своє життя і здоров'я.
2. Твій тижневий план гігієни Інший важке 5Б. Завдання передбачає великий рівень залученості та відповідальності дітей. Потрібно проаналізувати вивчений матеріал та створити індивідуальний план гігієни та тиждень.
3. Плакат Інший важке 5Б. У цьому завданні учні та учениці створюють плакат, на якому зображують інформацію про плоскостопість. Завдання розвиває вміння візуалізувати та систематизувати власні отримані знання та навчає передавати їх іншим у творчій формі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Турбота про фізичне здоров'я: від зору до п'ят » 01:20:00 середнє 13Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Турбота про фізичне здоров'я: від зору до п'ят» 03:00:00 середнє 13Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Турбота про фізичне здоров'я: від зору до п'ят » 03:00:00 середнє 26Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи.