Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Функція y=x² та її графік | Функція y=x² та її графік. |
| 2. | Властивості функції y=x² | Властивості функції y=x². |
| 3. | Використання графіка функції y=x² під час розв’язування рівнянь | Використання графіка функції y=x² під час розв’язування рівнянь. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Установлення відповідності між функцією та назвою її графіка | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Установлення відповідності між функцією та назвою її графіка (пряма, гіпербола, парабола). |
| 2. | Знаходження значення функції y=x², якщо задано значення аргумента | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження значення функції y=x², якщо задано значення аргумента. |
| 3. | Знаходження значення аргумента, якщо задано значення функції y=x² | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Знаходження значення аргумента, якщо задано значення функції y=x². |
| 4. | Установлення точок, через які проходить графік функції y=x² | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Установлення точок, через які проходить графік функції y=x². |
| 5. | Належність точки графіку функції y=x² | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Належність точки графіку функції y=x². |
| 6. | Установлення положення заданої точки відносно графіка функції y=x² | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Установлення положення заданої точки відносно графіка функції y=x² (вище, нижче графіка чи належить графіку). |
| 7. | Установлення функцій, графіки яких проходять через задану точку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Установлення функцій, графіки яких проходять через задану точку. |
| 8. | Знаходження значення функції (система трьох функцій — стала, y=x², зростаюча пряма) | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Знаходження значення функції, яка задана системою трьох функцій (стала, y=x², зростаюча пряма). |
| 9. | Знаходження значення функції (система трьох функцій — зростаюча пряма, y=x², стала) | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Знаходження значення функції, яка задана системою трьох функцій (зростаюча пряма, y=x², стала). |
| 10. | Побудова графіка функції (у знаменнику двочлен першого степеня) | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Побудова графіка функції (у знаменнику двочлен першого степеня) |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Графічне розв’язування рівнянь (парабола і гіпербола) | Інший | важке | 5Б. | Графічне розв’язування рівнянь (парабола і гіпербола) |
| 2. | Графічне розв’язування рівнянь (парабола і пряма) | Інший | важке | 6Б. | Графічне розв’язування рівнянь (парабола і пряма) |
| 3. | Побудова графіка рівняння (творче завдання) | Інший | важке | 6Б. | Побудова графіка рівняння (творче завдання). |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренуваня з теми: «Функція y=x², її графік та властивості» | 00:00:00 | середнє | 13Б. | Тренуваня з теми: «Функція y=x², її графік та властивості» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми: «Функція y=x², її графік та властивості» | 00:00:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота з теми: «Функція y=x², її графік та властивості» |
| 2. | Перевірна робота з теми: «Функція y=x², її графік та властивості» | 00:00:00 | середнє | 22Б. | Перевірна робота з теми: «Функція y=x², її графік та властивості» |