Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття списку | Опис поняття списку, правил доступу до елементів списку. |
| 2. | Алгоритми опрацювання елементів списку | Опис типових алгоритмів опрацювання елементів списку. |
| 3. | Методи списків | Опис основних вбудованих методів та функцій для опрацювання даних типу list. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Заверши визначення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання поняття списку. |
| 2. | Знайди істинні висловлювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання н знання поняття списку. |
| 3. | Як створити список? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання поняття списку. |
| 4. | Як знайти елемент за його індексом? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння визначати елемент за його індексом. |
| 5. | Знайди виклик методу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знання призначення методів роботи зі списками. |
| 6. | Які оператори виконують одну й ту саму дію? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на знання типових алгоритмів роботи зі списками. |
| 7. | Яке значення повертає метод? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на уміння визначати результат виклику методу. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Обчисли значення функції | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання функції роботи зі списками. |
| 2. | Як виконати дію? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння виконувати дії з елементами списку. |
| 3. | З'ясуй призначення програми | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання алгоритмів опрацювання списків. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що виведе програма? | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання алгоритмів опрацювання списків. |
| 2. | Визнач результат | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання методів опрацювання списків. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування № 1 з теми «Списки» | 00:25:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення знань з теми «Списки». |
| 2. | Тренування № 2 з теми «Списки» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Удосконалення знань з теми «Списки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Списки» | 00:30:00 | важке | 20Б. | Закріплення знань з теми «Списки». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Списки» | 00:30:00 | важке | 21Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Списки». |