Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Sicherheit im Alltag – Безпека в повсякденному житті | Словниковий запас на тему «Безпека в повсякденному житті». |
2. | Virtuelle Sicherheit – Безпека у віртуальному середовищі | Словниковий запас на тему «Безпека у віртуальному середовищі». |
3. | Imperativ mit dem Modalverb "sollen" – Наказовий спосіб із модальним дієсловом "sollen" | Наказовий спосіб із модальним дієсловом "sollen". |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Die Sicherheit. Wortschatz – Безпека. Словниковий запас | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Знає слова, пов’язані з безпекою, зображення треба співвіднести з відповідним німецьким словом. |
2. | Übersetzung. Die Sicherheit im Alltag – Переклад. Безпека в повсякденному житті | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Знає словниковий запас на тему безпеки. Учень має дізнатися слово та знайти правильний переклад. |
3. | Die Sicherheit. Hören – Безпека. Аудіювання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає на слух слова, пов’язані з віртуальною безпекою. Аудіофайл – і вибір правильного з 5 варіантів. |
4. | Die Sicherheit. Diktat – Безпека. Диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає слова про безпеку, прослуховує аудіо. Записує почуте слово. |
5. | Virtuelle Sicherheit. Übersetzung – Віртуальна безпека. Переклад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знає словниковий запас на тему віртуальної безпеки. Подано слово – потрібно вибрати правильний переклад німецькою серед чотирьох варіантів. |
6. | Die Verkehrssicherheit – Дорожня безпека | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знає словниковий запас на тему дорожньої безпеки. Подано речення з трьома варіантами – вибирає слово, що відповідає контексту. |
7. | Virtuelle Sicherheit. Wortschatz – Віртуальна безпека. Словниковий запас | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знає словниковий запас на тему віртуальної безпеки, розуміє контекст використання. Вставляє правильне слово в речення. |
8. | Allgemeine Sicherheit. Worterklärungen – Загальна безпека. Пояснення слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знає словниковий запас на тему загальної безпеки. Вибирає правильне тлумачення слова із запропонованого словника «Загальна безпека». |
9. | "Sollen". Konjugieren – Відмінювання "sollen" | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Засвоїв відмінювання «sollen». |
10. | Die Sicherheit. Hören – Безпека. Аудіювання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає на слух слова з теми безпеки. Прослуховує речення і вибирає правильне з трьох відповідників. |
11. | Die virtuelle Sicherheit. Lesen – Віртуальна безпека. Читання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розуміє текст про безпеку. Читає текст і обирає, чи твердження правильне, чи ні. |
12. | "Sollen". Dialog – Вживання "sollen". Діалог | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Уміє відмінювати «sollen» і використовувати в реченнях. Доповнює діалог правильними формами. |
13. | "Sollen" im Satz – "Sollen" у реченні | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Засвоїв відмінювання «sollen» та узгоджує з особою. Вставляє в речення правильну форму. |
14. | Konjugieren von "sollen" – Відмінювання "sollen" | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Знає відмінювання «sollen». Обирає правильну форму серед запропонованих варіантів. |
15. | Allgemeine und virtuelle Sicherheit. Hören – Загальна та віртуальна безпека. Аудіювання | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Аудіювання: розуміє зміст речення про безпеку. Прослуховує аудіо й вибирає правильне твердження. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Безпека I | 00:20:00 | середнє | 21Б. | Засвоїв словниковий запас на тему загальної та віртуальної безпеки, а також відмінювання «sollen». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Безпека IІ | 00:40:00 | середнє | 26Б. | Засвоїв словниковий запас на тему загальної та віртуальної безпеки, а також відмінювання «sollen». |